Το μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων στην κατηγορία των sport entry level μοντέλων φιλοδοξεί να αποσπάσει η Honda, για αυτό το λόγo, ανανέωσε σε μεγάλο βαθμό το CBR 125R και παρουσίασε το CBR 250R, το οποίο φέρει νέο μονοκύλινδρο κινητήρα 249,4 κ.εκ.
Οι νέες τάσεις στα sport μοντέλα της Honda δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ανέγγιχτο το CBR 125R, τον Βενιαμίν της sport οικογένειας της ιαπωνικής φίρμας. Το CBR επηρεάστηκε ακόμη περισσότερο από την εμφάνιση των CBR 600 και 1000RR και έγινε ομορφότερο και πιο προκλητικό από ποτέ. Το νέο φέρινγκ παραμένει ολόσωμο, αλλά πιο μίνιμαλ και αποκτά μονό προβολέα. Νέα είναι φυσικά και τα γραφικά, η ουρά, το φαρδύτερο πίσω ελαστικό, αλλά και το τελικό της εξάτμισης που είναι πιο εντυπωσιακό από ποτέ! Πάντως, η ανανέωση του CBR 125R σταματά στον αισθητικό τομέα, καθώς μηχανολογικά δεν υπάρχει κάποια αλλαγή.
Ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την γκάμα της στα 250 κ.εκ., η Honda αναμένεται να κάνει πολλούς νέους αναβάτες να χάσουν τον ύπνο τους. Το CBR 250R φέρει έναν εντελώς νέο μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα στα 249,4 κ.εκ. και δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία τόσο από το VFR 1200F όσο και από τη σειρά των CBR-RR. Ο κινητήρας «φιλοξενείται» σε ένα διπλής ραχοκοκαλιάς ατσάλινο πλαίσιο, τύπου διαμάντι. Το ύψος της σέλας στο CBR 250R ανέρχεται στα 784 χλστ., ενώ το βάρος του στα 162 κιλά. H Honda ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει και έκδοση με C-ABS, πέραν της βασικής, με το βάρος σε αυτήν την περίπτωση να αγγίζει τα 166 κιλά. Τέλος, οι χρωματικές επιλογές θα είναι δύο: μαύρο και τριχρωμία κόκκινου-λευκού-μπλε.