Μπορεί, λοιπόν, σε ομαδικό επίπεδο, τα παπιά να έχουν χάσει την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά, ωστόσο, οι Έλληνες δε φαίνεται να τα ξεχνάνε. Και αυτό μπορεί να φανεί εύκολα, αν ρίξει κανείς μια ματιά στην πρώτη δεκάδα των ταξινομήσεων ανά μοντέλο. Εκεί τα παπιά κυριαρχούν και τα δημοφιλέστερα αυτών ανήκουν και στα δημοφιλέστερα δίκυκλα. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι η «επιρροή» που ασκούν τα παπιά στους αναβάτες δεν είναι μειωμένη, ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι, τα μεγέθη ανάμεσα στους αριθμούς των αντιπροσώπων της κάθε κατηγορίας έχουν τεράστια διαφορά. Αναλυτικότερα, στο πρώτο οχτάμηνο του 2011, το ποσοστό των scooters επί του συνόλου των ταξινομήσεων άγγιξε το εντυπωσιακό 53%. Αντίστοιχα, τα άλλοτε κραταιά παπιά περιορίστηκαν στο 28%. Αν δούμε, όμως, με πόσα μοντέλα «συμμετείχαν» τα scooters στον… αγώνα των ταξινομήσεων και με πόσα τα παπιά, τα πρώτα συμπεράσματα αλλάζουν. Στο σύνολο των μοντέλων που «συμμετείχαν» το περασμένο οχτάμηνο στις ταξινομήσεις (συνολικά περισσότερα από 1200 διαφορετικά μοντέλα), τα scooters καταλαμβάνουν το 32%, ενώ τα παπιά μόλις το 10%. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ λιγότερα μοντέλα παπιών διαθέσιμα στην αγορά απ’ ότι scooters και ότι η δεύτερη θέση που καταλαμβάνουν στη λίστα με τις δημοφιλέστερες κατηγορίες έχει μεγάλη σημασία. Γιατί, όμως, οι Έλληνες αναβάτες δείχνουν τόση προτίμηση στα παπιά; Οι βασικότεροι λόγοι είναι δύο: οικονομία και πρακτικότητα. Ο πρώτος είναι σίγουρα εύλογος. Τα παπιά είναι ιδιαίτερα φτηνά όχι μόνο στο κόστος αγοράς, αλλά και σε αυτό της χρήσης (κατανάλωση καυσίμου) και της συντήρησης (service). Η πρακτικότητα είναι επίσης εύκολο να γίνει αντιληπτή, όταν μιλάμε για αστική μετακίνηση. Ένα παπί θα χωθεί παντού, χάρη στη στενή του σιλουέτα, ενώ οι μικρές του διαστάσεις το καθιστούν κατάλληλο και ευκολοδήγητο για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, εμπειρίας, σωματότυπου και φύλου. Και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά στο δρόμο. Για τους πιο δύσπιστους, όμως, παρουσιάζουμε στις επόμενες σελίδες τα δέκα πιο δημοφιλή παπιά των τελευταίων οχτώ μηνών, μαζί με τους λόγους που τα έχουν φέρει στην περίοπτη θέση των ταξινομήσεων.
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr