net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δίσκος διαμέτρου 220 χλστ. και τριπίστονη δαγκάνα για τον εμπρός τροχό του PCX ο οποίος συνδυάζεται με το πίσω ταμπούρο των 130 χάρη στο CBS της Honda.

Καμία σχεδιαστική διαφορά σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. To PCX διατηρεί τη σύγχρονη mini GT σχεδίασή του στο ακέραιο.

Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε στον πίνακα οργάνων με τις ευδιάκριτες ενδείξεις και τον όμορφο φωτισμό.

Ο πρώτος της γενιάς eSP στα 125 αλλά και 150 κ.εκ. με λαμπρές προδιαγραφές όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις περιβαλλοντικές επιδόσεις.

Το ντουλαπάκι στην ποδιά και ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, παραμένουν, αλλά το μέγεθος του ρεζερβουάρ μειώθηκε στα 5,9 λίτρα από 6,3.

Αφιέρωμα: Honda PCX125 & 150

Το PCX, ένα από τα πλέον οικονομικά scooter της αγοράς, δέχεται βελτιώσεις που το κάνουν ακόμη πιο οικονομικό και αποκτά και μεγαλύτερο αδερφό με κινητήρα 150 κ.εκ.

 
Με στόχο νέες κορυφές
To PCX, χάρη στον οικονομικό του χαρακτήρα, κατάφερε να αναδειχθεί σε ένα από τα πιο δημοφιλή δίκυκλα στην Ευρώπη μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Μάλιστα, τη χρονιά που μας πέρασε, το μοντέλο της Honda σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση των πωλήσεων, στην ευρωπαϊκή αγορά, με περισσότερες από 23.000 μονάδες.
Βέβαια, ο οικονομικός χαρακτήρας ενός μοντέλου δεν είναι από μόνος του αρκετός για να δικαιολογήσει αυτή την επιτυχία. Η μοντέρνα σχεδίαση, οι μικρές διαστάσεις, η φιλικότατη συμπεριφορά και υψηλή ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζουν το PCX έπαιξαν επίσης τον ρόλο τους, ενώ και οι τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιήθηκαν στο μικρό scooter, όπως το σύστημα Idle Stop, δεν πέρασαν απαρατήρητες από το ευαίσθητο, σε αυτά τα θέματα, ευρωπαϊκό κοινό.

Στις λεπτομέρειες η διαφορά
Ξεκινώντας να πούμε πως η τροφοδοσία εξακολουθεί να πραγματοποιείται από το γνωστό σύστημα ψεκασμού PGM-Fi της Honda, με σώμα διαμέτρου 28 χλστ., ενώ τόσο η μίζα ACG, που παίζει και το ρόλο του δυναμο, όσο φυσικά και το Idle Stop, υπάρχουν φυσικά και εδώ. Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Ο θάλαμος καύσης έχει γίνει πιο αποδοτικός καθώς διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή που βοηθά στην καλύτερη καύση του μίγματος, αλλά και νέο χιτώνιο που απάγει ταχύτερα τη θερμότητα. Ανασχεδιασμένο είναι και το προφίλ του εκκεντροφόρου, ενώ νέα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων. Επίσης, ο κύλινδρος δεν βρίσκεται πλέον σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου, αφού η Honda διαπίστωσε ότι έτσι μειώνεται η τριβή ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο, ενώ το πιστόνι είναι νέο και ελαφρύτερο από το προηγούμενο.

Το αφιέρωμα στο Honda PCX125 & 150 περιλαμβάνεται στο τεύχος 9 του moto τρίτη, που θα είναι στα περίπτερα στις 24 Απριλίου.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ