Βόλτα στο κέντρο της Ρώμης με
τον ήλιο να τσουρουφλίζει τις ακάλυπτες επιφάνειες και τη θερμοκρασία στους 31
βαθμούς να δημιουργεί καταστάσεις χαμάμ μέσα από το μπουφάν. Το μποτιλιάρισμα
στους δρόμους της ιταλικής πρωτεύουσας, σε ώρα αιχμής, θυμίζει αρκετά το δικό
μας αλλά έχει μία μικρή και σημαντική διαφορά. Εκεί όλα γίνονται…δύο ταχύτητες
πιο γρήγορα και για να…επιβιώσεις πρέπει να βασιστείς τόσο στην ισχύ του scooter σου όσο και στην ευελιξία του. Οι Ιταλοί τετράτροχοι
δεν σου αφήνουν και πολλά περιθώρια για λάθος εκτίμηση, ενώ οι δίτροχοι οδηγούν
απλά σα δαιμονισμένοι!
Ευτυχώς, βρίσκομαι στη σέλα της LX150 που διαθέτει δύναμη και ευελιξία στις δόσεις που χρειάζεται για να τα καταφέρει κανείς σε ένα τόσο απαιτητικό περιβάλλον. Ο νέος κινητήρας ταιριάζει γάντι στη μικρή Vespa. Διαθέτει αρκετό γκάζι που περνά ιδανικά στο δρόμο και καταφέρνει να σε βγάλει από μία δύσκολη κατάσταση εύκολα. Πραγματικά το νέο μοτέρ και στους δύο κυβισμούς κλέβει την παράσταση (έστω και για λίγο…) ακόμη και από αυτή τη μοναδική αισθητική που χαρακτηρίζει τόσο την LX όσο και την S. Σε σχέση με το μοτέρ που αντικαθιστά διαθέτει, σύμφωνα με την Piaggio, αυξημένη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και πιο αραιά διαστήματα service για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία.
Αναλυτική παρουσίαση των ανανεωμένων LX και S αλλά και του ολοκαίνουριου μονοκύλινδρου κινητήρα στα 125 και 150 κ.εκ. θα βρείτε στο τεύχος 13 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 19 Ιουνίου.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr