Vespa: Η ιστορική μάρκα έχει αξία σχεδόν 1 δις. ευρώ

Vespa: Η ιστορική μάρκα έχει αξία σχεδόν 1 δις. ευρώ

Vespa: Η ιστορική μάρκα έχει αξία σχεδόν 1 δις. ευρώ

Το 1946, ένα προσιτό και εύχρηστο scooter από την Ιταλία, σχεδιασμένο από αεροναυπηγούς, ήρθε με στόχο να αλλάξει την κινητικότητα στην διαλυμένη από τον πόλεμο Ιταλία.

Η Vespa ήταν πραγματικότητα και, μέσα στις δεκαετίες, εξελίχθηκε ίσως στο πιο αναγνωρίσιμο scooter όλων των εποχών, μεγάλωσε σε γκάμα και εκδόσεις και έγινε συνώνυμο του Lifestyle. Στην αυγή του 76ου χρόνου της εταιρείας, η αξία της βρίσκεται στα ύψη

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Εταιρεία με αξία 906 εκατομμύρια ευρώ

Όπως αναφέρουν τα επίσημα «νούμερα», η Vespa ως μάρκα έχει αξία 906 εκατομύρια ευρώ, όπως προκύπτει από την ανάλυση των δεδομένων του 2021. Ο Michele Colaninno, διευθυντής στρατηγικής και προϊόντων, δήλωσε: «Η Vespa είναι πολλά παραπάνω από μια μάρκα κινητικότητας. Συμβολίζει την τέχνη, τον σχεδιασμό, την τεχνολογία και την απόλαυση. Η Vespa είναι ένα έμβλημα στυλ, η μοναδικότητα της την κάνει μια από τις πιο θαυμαστές και επιθυμητές μάρκες, που ανήκουν στον premium χώρο που φιλοξενεί μάρκες μόδας και lifestyle. Για αυτό τον λόγο, πρέπει να ξεκινήσουμε να την συγκρίνουμε με άλλες παγκόσμιες μάρκες, πέρα από την κινητικότητα».
 

Χρονιά-ορόσημο το 2021

Η προηγούμενη χρονιά ήταν σημαντική για την μάρκα, σηματοδοτώντας την 75η επέτειο της και την πώληση περισσότερων από 19 εκατομμυρίων Vespa σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, η μάρκα έκανε σημαντικές στρατηγικές επεκτάσεις, με συνεργασίες με τον οίκο Christian Dior, τον superstar της μουσικής Justin Bieber και την εμφάνιση του brand στην ταινία «Luca» της Disney-Pixar.