Vespa GTS 300: Οργιάζει στις πωλήσεις

Vespa GTS 300: Οργιάζει στις πωλήσεις

Με κύρια χαρακτηριστικά την κλασική εμφάνιση, τη σύγχρονη τεχνολογία και την αξιόλογη οδική συμπεριφορά, η Vespa GTS 300 βρίσκεται σταθερά στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων, 5πλασιάζοντας μάλιστα τα μερίδια της.

Ο λαός μίλησε και έφερε τη Vespa GTS 300 στην πρώτη 5αδα των πωλήσεων για το μήνα Ιανουάριο, με 76 ταξινομήσεις. Είναι μάλιστα μαζί με το Beverly (82 ταξινομήσεις) τα μοναδικά 300αρια που καταφέρνουν να μπουν στη 10αδα, έχοντας μάλιστα μόλις 6 μονάδες απόσταση από αυτό. H Vespa GTS αποτελούσε πάντα το κορυφαίο μοντέλο της θρυλικής «σφήκας» από την Ιταλία, με τους ισχυρότερους κινητήρες της γκάμας και έναν έκδηλο σπορ χαρακτήρα. H GTS 300 στέκεται στην κορυφή της γκάμας και τα έχει όλα: Τον ισχυρότερο κινητήρα της ιστορίας της, οθόνη TFT με «έξυπνες» δυνατότητες, διαχρονικό στυλ και εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω είναι LED, ενώ στο εμπρός μέρος η «γραβάτα» της ποδιάς άλλαξε εντελώς εμφάνιση. Είναι μακρύτερη, με νέα ανοίγματα για την κόρνα στο κάτω της μέρος. Νέο είναι επίσης το επιχρωμιωμένο διακοσμητικό στο εμπρός φτερό, οι καθρέφτες, οι πλαϊνές γρίλιες στην ποδιά αλλά και το σχέδιο των γκριπ. Στο πίσω μέρος, νέο είναι το κάλυμμα του κινητήρα και του σιγαστήρα, ενώ ανασχεδιασμένα είναι τα πλαϊνά και κάτω καλύμματα του scooter.


Κάτω από την σέλα βρίσκεται ο βασικός χώρος αποθήκευσης της Vespa που χωρά δύο jet κράνη (τύπου Vespa Visor 3.0), ενώ το εμπρός ντουλαπάκι έξτρα χώρο για μικροαντικείμενα και έχει παροχή ρεύματος USB. Μάλιστα, κλειδώνει μαζί με το scooter και ανοίγει με το πάτημα του κεντρικού διακόπτη.


Ο 300 HPE-high performance engine, δηλαδή κατά λέξη «κινητήρας υψηλής απόδοσης» αποτελεί την τελευταία εξέλιξη στα μοτέρ Vespa. Με ισχύ 23,8 ίππων και 2,7 kgm ροπής, πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα στην ιστορία του Ιταλικού scooter, συμβατό με τις πολύ αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και θορύβου Euro5. Παράλληλα το σύστημα ASR φροντίζει για την πρόσφυση του πίσω τροχού σε όλες τις συνθήκες. Η μετάδοση CVT άλλαξε σε μεγάλο βαθμό, με νέο πιο ανθεκτικό ιμάντα και νέα υλικά στα εξαρτήματα για την μείωση του θορύβου, ενώ η καμπάνα του συμπλέκτη είναι νέα και πιο ανθεκτική.


Κατά την φιλοσοφία της «Vespone», η GTS 300 είναι κατασκευασμένη με την μέθοδο του «αυτοφερόμενου» οχήματος: Το πλαίσιο είναι… το ίδιο το scooter, αφού είναι φτιαγμένο από ατσάλι με συγκολλητές ενισχύσεις σε κρίσιμα σημεία της δομής του. Η εμπρός ανάρτηση αναφέρεται επίσης στις αυθεντικές Vespa, αφού χρησιμοποιεί την διάταξη του μονού, υστερούντα βραχίονα με ένα αμορτισέρ. Πίσω, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση σε 4 διαφορετικές θέσεις. Στα φρένα συναντάμε 2 δίσκους των 220 χιλιοστών, εμπρός και πίσω, με δαγκάνες ενός εμβόλου σε κάθε περίπτωση και το σύστημα ABS 2 καναλιών, ολοκληρώνει την εγκατάσταση.

Η έκδοση Supertech διαθέτει οθόνη 4,3 ιντσών TFT, η οποία απεικονίζει το ταχύμετρο (κεντρικά) και διάφορες ενδείξεις όπως τάση μπαταρίας, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι, ένδειξη κατανάλωσης και άλλες. Η Supertech φέρει όμως και σύστημα διασύνδεσης με Smartphone με την πλατφόρμα Vespa MIA και τότε, η οθόνη απεικονίζει ζωντανά ειδοποιήσεις για κλήσεις, μηνύματα, μουσική αλλά και πλοήγηση!

Οι τιμές των εκδόσεων Vespa GTS 300 είναι οι εξής:
GTS 300 HPE: 4.660 ευρώ
GTS 300 TOURING 5: 5.160 ευρώ
GTS SUPER 300 HPE: 5.190 ευρώ
GTS SUPER 300 SPORT HPE: 5.340 ευρώ
GTS SUPER 300 RACING SIXTIES HPE: 5.390 ευρώ
GTS SUPER 300 TECH HPE: 5.640 ευρώ


5πλασίασε τα μερίδια της, με 76 ταξινομήσεις τον Ιανουάριο
Χώρος για 2 jet κράνη κάτω από τη σέλα
Κινητήρας υψηλής απόδοσης με 23,8 ίππους και κατανάλωση 3,7 λίτρα
Μπορεί η Vespa GTS 300 να γίνει το επόμενο lifestyle scooter σου;