net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Kawasaki ZX-7R στα όρια

Πώς μεταμορφώνεις ένα σχεδόν…αρχαίο Supersport μοντέλο (σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα), σε ένα σύγχρονο και πλήρως ανταγωνιστικό superbike; Η απάντηση έρχεται από το αμερικάνικο περιοδικό Sportrider, το οποίο αποφάσισε να μάθει μέχρι πού φτάνουν οι ικανότητες ενός ZX-7R του 2001.

 
Ξεκίνησαν με το μοτέρ, το οποίο ανέβηκε στα 800 κυβικά και δέχθηκε ένα σετ για καρμπιρατέρ αλλά και ένα φίλτρο της Factory Pro, ενώ πετάχτηκαν περίπου 6 κιλά…σκουπίδια, τα οποία κρατούσαν χαμηλά τις εκπομπές ρύπων. Συνέχισαν με ένα φουλ σετ αλουμινένιας εξάτμισης 4-2-1 της D&D, η οποία έβγαζε ούτε λίγο ούτε πολύ 109 ντεσιμπέλ στις 6.000 στροφές! Το ανεστραμμένο μπροστινό της Kayaba πήρε καινούργιες βαλβίδες και ελατήρια από την GP Suspension, ενώ το πίσω αντικαταστάθηκε με ένα της Fox. Στα φρένα τώρα τα τακάκια αλλά και οι σωλήνες αντικαταστάθηκαν με ένα σετ της Galfer, ενώ τέλος η ουρά έρχεται από τη λίστα της Targa Accessories. Το αποτέλεσμα έδειξε 120 άλογα στον πίσω τροχό και περίπου 11 κιλά λιγότερα στη ζυγαριά. Βέβαια το ZX δεν έγινε ξαφνικά…GSXR, αλλά το χάσμα ελαττώθηκε σημαντικά.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ