net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ταχύτατος ο Sukes στο τελευταίο τεστ της Kawasaki στη Jerez.

Ικανοποιημένος με την απόδοση του ZX-10 ήταν και ο Loris Baz που βρέθηκε κοντά σε χρόνους με τον ομόσταυλό του.

Ιδού το νούμερο που θα χρησιμοποιεί ο Sykes την επόμενη σεζόν.

WSBK: Τέλος δοκιμών για την Kawasaki

Θετικά τελείωσε το τριήμερο δοκιμαστικό που πραγματοποίησε η εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki στην πίστα της Jerez λίγες ημέρες πριν την υποχρεωτική χειμωνιάτικη παύση.

 
Σε αυτό το τελευταίο τεστ ο παγκόσμιος πρωταθλητής Tom Sykes ασχολήθηκε κυρίως με το στήσιμο του ZX-10R για την επόμενη σεζόν πραγματοποιώντας πολλούς γύρους τις ειδικά τις δύο πρώτες ημέρες. Ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Loris Baz, επικεντρώθηκε κυρίως στην αξιολόγηση των νέων εξαρτημάτων για τη μοτοσικλέτα του σε συνδυασμό με το στήσιμο του Zx-10R, για τη νέα χρονιά.

Με αίθριο καιρό και οι δύο αναβάτες γύριζαν στην ισπανική πίστα εξαιρετικά γρήγορα με καλύτερο χρόνο για τον Sykes το 1:39,6 ενώ ο Loris Baz βρέθηκε πίσω του κατά τρία δέκατα του δευτερολέπτου με 1:39,9. Για τον Sykes αυτός ο χρόνος είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο κάτω από εκείνον που σημείωσε φέτος ο Eugene Laverty στην προσπάθειά του να κατακτήσει τη Superpole και δύο δευτερόλεπτα κάτω από το επίσημο ρεκόρ γύρου!

Στη Jerez είδαμε και το «νέο» νούμερο του Sykes ο οποίος μέχρι πριν από λίγο καιρό δεν ήταν σίγουρος αν θα χρησιμοποιήσει το αγαπημένο του «66» ή το «1» του πρωταθλητή. Τελικά επέλεξε το δεύτερο το οποίο γέμισε όμως με «άπειρα» 66.

Μετά το τέλος των δοκιμαστικών ο Sykes δήλωσε: «Κάναμε λίγο από όλα σε αυτό το τεστ το οποίο πήγε πολύ καλά για εμάς. Έκανα ξανά πολλούς γύρους κάτι που δείχνει ότι ο αρχιμηχανικός μου Marcel με πιέζει αρκετά! Δοκιμάσαμε αρκετά διαφορετικά εξαρτήματα, κάτι που δεν έχεις πάντα την ευκαιρία να κάνεις στο μέσο της σεζόν. Τα δοκιμαστικά μας κατά τη διάρκεια της χρονιάς ήταν πολύ λίγα σε σχέση με αυτό που έχουμε συνηθίσει οπότε αυτό το τεστ ήταν σε γενικές γραμμές μια πολύ καλή εμπειρία. Δοκιμάσαμε ξανά πολλά πράγματα για να βεβαιωθούμε ότι είναι όντως καλύτερα, ειδικά σε συνθήκες αγώνα και είμαι χαρούμενος με το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα. Το Ninja ZX-10R δουλεύει καλά, αν και η Jerez δεν είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία. Αυτό δείχνει ότι έχουμε βελτιώσει το «πακέτο» μας, που είναι ο κύριος στόχος μας».

«Δοκιμάσαμε τα τελευταία πράγματα που θέλαμε να δοκιμάσουμε πριν από την αναγκαστική παύση των τεστ. Έχουμε κάποια καινούρια πράγματα που θέλουμε για την επόμενη σεζόν και νομίζω ότι θα τα έχουμε όλα έτοιμα για τα δοκιμαστικά του Ιανουαρίου, απλά γιατί τώρα έχουμε περισσότερες καλές πληροφορίες. Βάλαμε ό,τι έχουμε διαθέσιμο σε ένα «πακέτο». Έκανα περισσότερους από 70 γύρους κάθε μία από τις δύο πρώτες ημέρες. Ο καιρός ήταν καλός, αλλά οι συνθήκες στην πίστα για μένα άλλαξαν λίγο τη δεύτερη μέρα αλλά ακόμη και έτσι καταφέραμε να βελτιώσουμε το γυρολόγιό μας και να βρεθούμε, στο τέλος, κοντά στον Tom. Χρησιμοποίησα ελαστικά αγώνα αλλά και κατατακτήριων δοκιμών. Είμαι χαρούμενος που πάμε στο χειμωνιάτικο διάλειμμα μετά από αυτό το τεστ.», δήλωσε ο Baz.

Το επόμενο τεστ για την Kawasaki θα πραγματοποιηθεί στην Almeria στα μέσα Ιανουαρίου.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ