Χαμηλό κόστος απόκτησης δεν σημαίνει και θυσίες στην ποιότητα κατασκευής ή τις επιδόσεις. Το Joy R αποτελεί τρανό παράδειγμα αυτής της λογικής και παρά την ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή του, δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό. Η εμφάνισή του σίγουρα δεν είναι τόσο εντυπωσιακή όσο του μεγαλύτερου και πιο πολυτελούς ZX-130, από την άλλη όμως κινείται στο πνεύμα της εποχής. Και ο κινητήρας του, αν και βρίσκεται μερικά σκαλιά κάτω από πλευράς κυβισμού, είναι αρκετά δυνατός και στέλνει εύκολα το δείκτη του ταχύμετρου πάνω από τα 100 χλμ./ώρα, ακόμη και αν στη σέλα του βρίσκονται δύο άτομα. Στο δρόμο εμπνέει ασφάλεια και αποδεικνύεται στιβαρό και υπάκουο, ενώ τα φρένα δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα και θα σταματήσουν γρήγορα το Joy R, όποτε αυτό χρειαστεί. Τέλος και στον τομέα της πρακτικότητας, το παπί του Ιάπωνα κατασκευαστή σκοράρει αρκετά ψηλά, αφού πάνω στη σέλα του θα χωρέσουν με άνεση δύο άτομα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
1Κ, 4T, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.)
124
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
10/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)
1,08/4.000
Τροφοδοσία
Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά)
96
Διαστάσεις (μ. x πλ.)
1.870 x -
Φρένα (εμπρός/πίσω)
Δ/Τ
Ρεζερβουάρ (λ.)
4,8
Τελική (χλμ./ώρα)
120
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.)
2,6
Τιμή: 1.695
ευρώ
↑"Πάτημα" στο δρόμο, κινητήρας, τιμή
↓ Μικροί καθρέπτες
Το Kawasaki έχει αρκούντως δυνατά φρένα για τις αστικές αποστολές του, με το μπροστινό να σηκώνει το μεγαλύτερο βάρος και να αφήνει το πίσω σε δεύτερο ρόλο.
Τα όργανα του Joy R έχουν σωστή διάταξη, είναι καλοσχεδιασμένα και ευανάγνωστα. Το λευκό χρώμα τους προσδίδει μία σπορ χροιά, που τα κάνει ακόμη πιο ελκυστικά.
Η σέλα έχει καλής ποιότητας αφρώδες και δεν θα κουράσει αναβάτη και συνεπιβάτη, ακόμη κι αν ο χρόνος που θα μείνουν πάνω της ξεπεράσει το συνηθισμένο.