net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Piaggio MP3 300 Yourban
Πανάκεια για αρχάριους δικυκλιστές
Διαβάστηκε από 60010 αναγνώστες
Ο ενθουσιασμός ήταν το κυρίαρχο συναίσθημα που βίωσα στο πετσί μου, κατά την εβδομάδα δοκιμής του νέου MP3 300 Yourban. Το 
Yourban εξελίσσει την άριστη ιδέα του πρώτου MP3, είναι ελαφρύτερο κατά 15 κιλά, μικρότερο σε διαστάσεις, με μεγαλύτερους τροχούς 13 ιντσών μπροστά και ακόμα καλύτερο κράτημα. Με λίγα λόγια, μια πραγματική αποκάλυψη για τον χώρο των scooter!
Φοβερό κράτημα από τους 13άρηδες τροχούς του Yourban. Προσοχή μόνο στο διπλό σταντ, γιατί όταν βρει κάτω, δυσάρεστα πράγματα ίσως συμβούν.
Ποιο φάρμακο γιατρεύει όλες τις ασθένειες, αλλά και όλα τα άγχη των αρχαρίων; Μα φυσικά ο τρίτος τροχός. Και γιατί να αποτελεί φάρμακο για τους αρχάριους και τους πρωτοεισερχόμενους δικυκλιστές αυτός ο έξτρα τροχός μπροστά; Γιατί αυξάνει κατακόρυφα την ασφάλεια τους, τόσο σε θεωρητικό, όσο -πολύ σημαντικότερα- και σε απολύτως πρακτικό επίπεδο. Ας δούμε το θεωρητικό επίπεδο, πρώτα, και ας το εξετάσουμε από όλες τις απόψεις. Οι δυο τροχοί μπροστά προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια, ακόμα και οπτικά, καθώς ο αρχάριος φοβάται πολύ τη λέξη "ισορροπία". Αυτός ο έξτρα τροχός, τον καθησυχάζει οπτικά, ακόμα και αν στο τέλος, το Yourban απαιτεί από τον αναβάτη του να ισορροπήσει κατά την οδήγηση, όπως και με ένα κλασσικό δίτροχο. Στο επόμενο στάδιο, η πρόταση της Piaggio είναι πραγματικά σωτήρια, λόγω της αυξημένης επιφάνειας των δύο ελαστικών μπροστά αντί του ενός. Βλέπετε, αυτά τα δύο ελαστικά λειτουργούν ως πραγματικοί σωτήρες των επιβαινόντων, για δύο λόγους. Πρώτος λόγος, η αυξημένη επιφάνεια τριβής στο φρενάρισμα, οπότε έχουμε και εγγυημένα μειωμένες αποστάσεις πέδησης, μαζί με απείρως μικρότερη πιθανότητα να χάσεις το μπροστινό σε φρενάρισμα, ακόμα και υπό κλίση. Δεύτερος λόγος, η εκπληκτική λειτουργία των ξεχωριστών αναρτήσεων μπροστά, για κάθε τροχό. Αυτό μεταφράζεται σε δυνατή "υποστήριξη" του ενός μπροστινού τροχού στον άλλο. Σε περίπτωση δηλαδή που χαθεί η πρόσφυση από τον ένα τροχό, και αρχίσει το γλίστρημα, αναλαμβάνει ο δεύτερος τροχός να φρενάρει, και να σταματήσει το γλίστρημα του πρώτου. Και είναι εκπληκτικό το πόσο καλά δουλεύει αυτό στην πράξη! Θα περίμενες πως σε πιθανό γλίστρημα θα γλιστρήσουν και οι δύο τροχοί, όμως αυτό δεν συμβαίνει. Είναι πραγματικά φοβερό να νιώθεις το γλίστρημα μπροστά, όσο και πίσω, και παρόλα αυτά, το στιγμιαίο σφίξιμο που νιώθεις στην καρδιά να μη μεταφράζεται σε συμβάν, αφού το Yourban μαζεύει τις ατασθαλίες, προτού αυτές εξελιχθούν σε κάτι το επικίνδυνο. Αν μιλάμε για αρχάριο αναβάτη, που δεν ψάχνει να βρει τα όρια των κλίσεων του οχήματος του (που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι τα μεγαλύτερα από όποιο scooter κυκλοφορεί, ειδικά σε άσφαλτο γυαλί ή στο βρεγμένο, όρια που πολλές φορές ξεπερνούν και εκείνα των sport μοτοσικλετών) το Yourban είναι σχεδόν αδύνατο να πέσει. Δε λέμε αδύνατο, γιατί τίποτα δεν είναι αδύνατο. Όμως για τον αρχάριο, ή τον καθημερινό αναβάτη, αυτό γίνεται σχεδόν απόλυτο. Δεν θα πέσεις, δεν θα πέσεις, δεν θα πέσεις. Τελεία και παύλα.

 
 Float like a butterfly, sting like a bee*
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πανάκεια για αρχάριους δικυκλιστές
Καρότο και μαστίγιο για τους έμπειρους
Ήταν ένα σκοτεινό βράδυ που λέτε…
Στην Εθνική Οδό, τέρμα τα γκάζια
Το νέο τρίτο στεφάνι
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ