Η κατηγορία των μεσαίων, δικύλινδρων, on-off μοτοσικλετών είναι μία από τις πιο εμπορικές, αλλά, όπως έχει δείξει η ιστορία, και ο μεγαλύτερος βραχνάς για τα εργοστάσια. Άραγε, τι θέλει κάποιος από ένα on-off; Όγκο, ψηλές αναρτήσεις, χωμάτινο προφίλ ή ασφάλτινους τροχούς, αναρτήσεις με μικρές και σφιχτές διαδρομές και μίνιμαλ διαστάσεις; Άραγε, το ζητούμενο είναι η επιθετική αισθητική με επιρροές από τις street μοτοσικλέτες ή τα μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ και οι ψηλές ζελατίνες; Η τάση των νέων on-off δεν έχει προσδιοριστεί, ίσως επειδή οι άνθρωποι που τα προτιμούν έχουν διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Άλλοι από την γκάμα των on-off αναζητούν ένα πιο χρηστικό street και άλλοι ένα πιο άνετο και ταξιδιάρικο enduro. Πάντως, γεγονός είναι πως οι αγοραστές on-off έχουν απασχολήσει τους κατασκευαστές μοτοσικλετών, οι οποίοι ψάχνουν να βρουν τις ιδανικές αναλογίες που θα τους οδηγήσουν στην επιτυχία. Το 2007 η Kawasaki τόλμησε να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό. Το on-off της διέθετε δικύλινδρο κινητήρα και χαρακτηριστικά που έτειναν αρκετά προς τη χωμάτινη χρήση. Οι εξωτερικές διαστάσεις του ήταν συγκρατημένες και το όλο πακέτο συνοδευόταν από μια σχεδίαση που προκαλούσε ντόρο! Φέτος, λοιπόν, η Kawasaki, πατώντας στην ίδια βάση του παρελθόντος, επενέβη στα σημεία, ώστε το Versys να θεραπεύσει τις όποιες «παιδικές ασθένειες» του παρελθόντος.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4K, 4Τ, Υ/Ψ, 16β.
Κυβισμός (κ.εκ.) 649
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 64/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,2/6.800
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Πλαίσιο
Τύπος Ατσάλινο, σωληνωτό
Αναρτήσεις
Εμπρός USD, 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 150
Πίσω Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) 145
Φρένα
Εμπρός 2Δ, 300 χλστ.
Πίσω Δ, 220 χλστ.
Τροχοί-Ελαστικά
Εμπρός 120/70-17”
Πίσω 160/60-17”
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.125
Πλάτος (χλστ.) 840
Ύψος σέλας (χλστ.) 845
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.415
Βάρος (κιλά) 206 (πλήρες υγρών)
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr