Λεπτομερώς
- Η απουσία του πλαϊνού σταντ σε ένα καθαρά αστικό scooter
σαν το Scarabeo 200 i.e. είναι σίγουρα σημαντική και αρκετά
ενοχλητική.
- Το χάπι, όμως, «χρυσώνεται» χάρη στην ευκολία με την οποία
το scooter ανεβαίνει στο κεντρικό σταντ.
- Ο πίνακας οργάνων διαθέτει πολλές χρήσιμες ενδείξεις, μεταξύ
των οποίων αυτή της εξωτερικής θερμοκρασίας, αλλά και προ-
ειδοποίηση για παγετό!
- Ένας ψηλός αναβάτης θα βολευτεί εύκολα πάνω στο Scarabeo,
θα παραπονεθεί, όμως, για τους χαμηλούς καθρέφτες.
- Στο χώρο κάτω από τη σέλα βρίσκεται και παροχή ρεύματος.
- Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι φαρδιά και άνετα, αλλά δεν
αναδιπλώνονται.
Συμπέρασμα: Πρακτικό και οικονομικό
Αυτό είναι, λοιπόν, το Aprilia
Scarabeo 200 i.e.. Ένα scooter
που δε βασίζεται στη σπορτίφ
συμπεριφορά και δεν επιθυμεί να
«κυνηγήσει» άλλα scooter ή παπιά στους δρόμους της πόλης. Τα
βασικά χαρακτηριστικά του επικεντρώνονται στην άνεση και στην
πρακτικότητα του αναβάτη, καθώς
και στην οικονομία. Τα τρία αυτά
χαρακτηριστικά γίνονται συνεχώς
σημαντικότερα στις μέρες μας και
το Scarabeo είναι ικανό να τα
προσφέρει απλόχερα, βασιζόμενο
στα υψηλά επίπεδα άνεσης, στις
μαζεμένες διαστάσεις του και, φυσικά, στη δυνατότητα επιλογής
χαρτογράφησης του κινητήρα.
Ειδικά, αυτό το τελευταίο στοιχείο, αποτελεί και το σημαντικότερο πάνω στο Scarabeo. Η επιλογή Eco μειώνει σημαντικά την
κατανάλωση του scooter (στη
δοκιμή μετρήσαμε 0,7 λίτρα διαφορά στην κατανάλωση ανάμεσα στα δύο modes) και καθιστά
το scooter ως το οικονομικότερο στην κατηγορία του, χωρίς
να του στερεί σημαντικά χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς του.
Η τιμή του, τέλος, στα 2.990 ευρώ (με 24μηνο επιδοτούμενο πρόγραμμα), το καθιστά ως ένα από
τα οικονομικότερα της κατηγορίας
του, ειδικά αν λάβουμε υπόψη
μας την τεχνολογία που προσφέρει. Επιπλέον, με την προσφορά
της Piaggio Hellas, το Scarabeo
200 i.e. κοστίζει μόλις 2.800 ευρώ
μετρητοίς, γεγονός που το κάνει
ακόμη πιο συμφέρον.
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr