Οι δυνατότητες του Pegaso στο δρόμο θα φανούν αμέσως. Σε δρόμο με στροφές, το μοντέλο της Aprilia αναδεικνύει ένα πολύ καλό πρόσωπο. Μπορεί να πάρει αρκετά μεγάλες κλίσεις χωρίς να φοβίζει, αλλάζοντας παράλληλα πορεία γρήγορα και με ιδιαίτερη ευκολία. Οι ταλαντώσεις απουσιάζουν και θα κάνουν την εμφάνισή τους μόνο σε οριακές καταστάσεις λόγω και των σεβαστών διαστάσεων του σωληνωτού πλαισίου. Το στιβαρό πλαίσιο και το σφιχτό set up των αναρτήσεων επιτρέπουν υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα στο ταξίδι (πάνω από τα 150 χλμ./ώρα), ακόμη και με δύο άτομα και αποσκευές, χωρίς να δημιουργούνται ταλαντώσεις στις καμπές του αυτοκινητοδρόμου, ενώ το μοτέρ, σε αυτές τις ταχύτητες, διαθέτει δύναμη για να στείλει τις ενδείξεις του ψηφιακού του ταχύμετρου πάνω από τα 170 χλμ./ώρα, αν χρειαστεί. Ως μονοκύλινδρο on-off, τέλος, το Pegaso δε θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στο χώμα. Μπορεί να κινηθεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς που ξεπερνούν τις απαιτήσεις του μέσου αναβάτη, χωρίς παράλληλα να προκαλεί κάποιου είδους ανασφάλεια. Οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων, όμως, θα θέσουν το όριο. Όσον αφορά στην άνεση, τέλος, η εργονομική θέση οδήγησης θα βολέψει αρκετούς σωματότυπους και η άνετη σέλα, αν και λίγο φαρδιά στο πίσω μέρος της, θα επιτρέψει στον αναβάτη να πατήσει με ασφάλεια στο έδαφος λόγω της μικρής της απόστασης από αυτό. Η καλή κάλυψη που προσφέρει, τέλος, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα στον αναβάτη του, αφήνει μόνο την κορυφή του κράνους εκτεθειμένη και μόνο αν αυτός ξεπερνά τα 1,80 μέτρα.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr