Ωστόσο, το XT δε διαθέτει μόνο ένα ιστορικό όνομα, αλλά κι έναν χαρακτήρα εξαιρετικό που το καθιστά ένα εκ των δημοφιλέστερων στην κατηγορία του εδώ και πολλά χρόνια. Και χάρη σε αυτόν το χαρακτήρα, ικανοποιεί παντού. Στην πόλη, δε θα αντιμετωπίσει πρόβλημα με την κίνηση που θα βρει στο δρόμο του και θα καταφέρει να κινηθεί σβέλτα. Αυτό οφείλεται στις μαζεμένες διαστάσεις του και στη λεπτή του σιλουέτα, καθώς και στις επιδόσεις του αλεξίσφαιρου μονοκύλινδρου κινητήρα των 659 κ.εκ.. Σε συνθήκες πόλης, λοιπόν, ο κινητήρας λειτουργεί ικανοποιητικά, οι αναρτήσεις φιλτράρουν αρκετά καλά τις ανωμαλίες και τα φρένα θα μπλοκάρουν δύσκολα και δε θα φοβίσουν με την απόδοσή τους. Σε δρόμο με στροφές, θα βοηθηθεί από το μακρύ του μεταξόνιο και τη φιλικότητά του και θα κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς, χωρίς να παραπονεθεί νωρίς υπό πίεση. Και όσο οι στροφές ανοίγουν και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, το XT θα παραμένει σταθερό και προβλέψιμο, με μόνη παραφωνία την ελλιπή προστασία από τον αέρα. Στο χώμα, τέλος, θα νιώσει σαν στο σπίτι του, καθώς η φιλική του λειτουργία και οι αναρτήσεις θα επιτρέψουν στον αναβάτη να ζητήσει το κάτι παραπάνω. Το XT 660R δεν πρόκειται να σταματήσει στο πρώτο εμπόδιο που θα βρει μπροστά του και, με σύμμαχο τις καλές του αναρτήσεις, θα αποδειχθεί πιο σκληροτράχηλο απ’ ό,τι νόμιζες.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr