Και ερχόμαστε σε ένα από τα πλέον ξεχωριστά (ίσως και αμφιλεγόμενα) στοιχεία του Versys 1000: τον τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 1.043 κ.εκ. που γνωρίζουμε καλά από το Ζ1000. Η συγκεκριμένη διάταξη χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην κατηγορία και ομολογώ πως, οι προσδοκίες μου από αυτόν συνοδεύονταν πάντα από ένα καχύποπτο σήκωμα του φρυδιού, κάθε φορά που τις ανέφερα. Βέβαια, η Kawasaki δήλωσε από την πρώτη στιγμή ότι, ρύθμισε κατάλληλα το μεγάλο μοτέρ και το ενίσχυσε στις χαμηλές και μεσαίες σ.α.λ., ρίχνοντας παράλληλα τις μέγιστες τιμές της ιπποδύναμης και της ροπής για το χατίρι μιας πιο ομαλής καμπύλης απόδοσης. Το αποτέλεσμα αναμφισβήτητα δικαίωσε τους μηχανικούς της Kawasaki καθιστώντας τον μεταμορφωμένο κινητήρα στο λαμπρότερο ίσως highlight της μοτοσικλέτας! Το Versys 1000 ξεκινά δυναμικά, δεν παρουσιάζει ενοχλητικά κενά στις χαμηλομεσαίες (όπως ένα sport μοντέλο), είναι ροπάτο από χαμηλά και έχει διάρκεια και στις υψηλότερες στροφές, έχοντας όμως χάσει σε εκείνο το σημείο την αίγλη και τις μέγιστες τιμές που συνοδεύουν το Ζ1000. Με λίγα λόγια, ένα από τα σημεία που μάλλον με προβλημάτισε περισσότερο στη θεωρία (πριν δηλαδή οδηγήσω το Versys στην Τενερίφη), αποδείχθηκε το καλύτερο ίσως σημείο του νέου μοντέλου στην πρώτη επαφή μας. Όλοι οι οιωνοί ήταν θετικοί!
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr