Στο press kit της Aprilia, διαβάζω… «not only power: a unique engine». Το προσπερνώ λες και δεν υπήρχε, και ψάχνω να βρω τη δύναμη. Νάτη! Εβδομήντα έξι άλογα σέρνουν την άμαξα όχι πλέον του Διομήδη, αλλά του SRV, άλογα που θρέφονται με ανθρώπινο κρέας, και που είχε κάποτε αρπάξει ο Ηρακλής. Αυτά συνοδεύονται από τη διόλου ευκαταφρόνητη ροπή των 7,8 κιλών. Τι να μας πεις τώρα για character και uniqueness. Εδώ έχουμε τον απόγονο του Ηρακλή, ένα τιτάνα V2 και 840 κυβικών εκατοστών, πραγματικό δυναμίτη, που ρίχνει από 15-25 άλογα στον ανταγωνισμό! Και ίδιο να τον άφηνε η Aprilia, απαράλλαχτο όπως ήταν στο GP, παράπονο δεν θα είχαμε κανένα. Όμως οι τεχνικοί της εταιρείας ήθελαν να αφήσουν τη δική του σφραγίδα στην καρδιά του SRV, και αυτό και έκαναν. Εξόπλισαν έτσι το μοτέρ με ένα ακόμη αισθητήρα οξυγόνου (πλέον έχει δύο), βελτίωσαν τη διαχείριση καυσίμου αλλά και την οικονομία, μείωσαν τους ρύπους, ενίσχυσαν την ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές, και αύξησαν την ιπποδύναμη κατά ένα άλογο. Εντάξει, αστειευόμουν πριν για τον χαρακτήρα του κινητήρα. Πάμε να δούμε τι έκανε η Aprilia, για να μιλάει με τόση περηφάνια για τη μοναδικότητα των σωθικών του SRV. Ο στρόφαλος και η μετάδοση έχουν σχεδιαστεί να περιστρέφονται με φορά αντίθετη από αυτή των τροχών του scooter, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η περιστροφική αδράνεια, και το γυροσκοπικό φαινόμενο. Η Aprilia αναφέρει πως με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ευελιξία του SRV, ενώ η είσοδος του scooter στις στροφές είναι πλέον ταχύτερη. Ανάμεσα σε κινητήρα και πλαίσιο, υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα, για περαιτέρω μείωση των κραδασμών, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr