Η νέα γενιά μοτέρ της Honda, λοιπόν, με το όνομα eSP έχει κύριο χαρακτηριστικό τις άριστες περιβαλλοντικές επιδόσεις και τη μέγιστη οικονομία καυσίμου, χαρακτηριστικά που θα επιτυγχάνονται με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας και συστημάτων, όπως το ACG.
Πριν προχωρήσουμε στην αναφορά των διαφορών ενός eSP κινητήρα με έναν απλό, ας δούμε τι ακριβώς είναι αυτό το ACG. To εν λόγω σύστημα επιφορτίζεται το ρόλο της μίζας και της γεννήτριας, παράγοντας ρεύμα για το μπουζί και την φόρτιση της μπαταρίας. Έχει λιγότερες τριβές από τα κλασικά alternator, με αποτέλεσμα τη μικρότερη κατανάλωση, ενώ οι compact διαστάσεις του, μειώνουν συνολικά τον όγκο και το βάρος του κινητήρα. Χάρη σε αυτό, οι επεμβάσεις που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της Honda στον κινητήρα eSP ήταν δυνατές.
Ποιες, όμως, είναι οι διαφορές του eSP κινητήρα που του επιτρέπουν τόσο οικονομική κατανάλωση; Είναι οι εξής:
•Ο θάλαμος καύσης είναι πιο αποδοτικός καθώς διαθέτει βελτιωμένη εισαγωγή που βοηθά στην καλύτερη καύση του μίγματος, αλλά και χιτώνιο που απάγει ταχύτερα τη θερμότητα.
•Το προφίλ του εκκεντροφόρου είναι ανασχεδιασμένο, ενώ νέα είναι τα ελατήρια των βαλβίδων.
•Ο κύλινδρος δε βρίσκεται σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου, με αποτέλεσμα να μειώνεται η τριβή ανάμεσα στο πιστόνι και τον κύλινδρο, ενώ το πιστόνι είναι ελαφρύτερο.
•Για τη μείωση των τριβών υπάρχουν βελονοειδή ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων. Για τον ίδιο σκοπό, στην περίπτωση του PCX, τα ρουλεμάν στη μετάδοση έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτό και μειώνουν τις τριβές στη συγκεκριμένη περιοχή κατά 20%.
•Το σύστημα ψύξης είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα, με τις ψήκτρες του ψυγείου να είναι 1,5 φορές πιο αποδοτικές στην απαγωγή θερμότητας.
•Μικρότερο και ελαφρύτερο είναι και το βεντιλατέρ, το οποίο μειώνει τις τριβές.
•Η φτερωτή είναι πιο ήσυχη, ψύχει καλύτερα τη μετάδοση και μειώνει παράλληλα την ανεπιθύμητη περιδίνηση του αέρα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια ισχύος.
•Η ισχύς στον πίσω τροχό φτάνει μέσω τριών ελικοειδών γραναζιών τα οποία λιπαίνονται πιο αποδοτικά μειώνοντας έτσι τις τριβές ακόμη περισσότερο.
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
Παρουσίαση: Τακάκια SBS για scooter
Piaggio Beverly 400 HPE: Επάξια 1ο στις ταξινομήσεις της κατηγορίας του
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Οι αλλαγές στις μοτοσυκλέτες του MotoGP για το 2027
Piaggio MP3 530: Μπορεί να σε κάνει να παρατήσεις το αυτοκίνητο;
Θα έρχεται και με αυτόματο κιβώτιο το R 1300 GS;
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr