Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Το βάζεις μπρος και έφυγες! Δεν χρειάζεται καμία περίοδος εξοικείωσης για να πάρεις το 700ΜΤ και να εξαφανιστείς μαζί του, αφού όλα μοιάζουν εύκολα. Ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά σε όλο το φάσμα των στροφών για να μπορείς να κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες στο αστικό περιβάλλον, καθώς κάποια σκορτσαρίσματα κάνουν την εμφάνισή τους μόνο όταν είναι κρύος και εξαφανίζονται στα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσεις. Ο ήχος από την εξάτμιση είναι αρκετά τσαμπουκαλεμένος χωρίς φυσικά να γίνεται κουραστικός και το γκάζι αρκετό για κάθε χρήση, ειδικά μετά τις 6.000 σ.αλ που βγάζει τον καλό του εαυτό. Το 0-100 έρχεται σε 4,7 ΄΄ ενώ μπορείς να κινείσαι άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα μιας και το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει αφού αγγίξει τα 200χλμ/ώρα. Έτσι, ακόμη και αν επιλέξεις το 700ΜΤ για το καθημερινό σου commuter δεν υπάρχει περίπτωση να μην εκμεταλλευτείς τις τουριστικές του δυνατότητες. Αυτός άλλωστε είναι και ένας λόγος που το κάνει να ξεχωρίζει από τις μικρότερες μοτοσυκλέτες της Α2 κατηγορίας που σε πολλές περιπτώσεις κοστίζουν και παραπάνω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Τα 218 κιλά του δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση εμπόδιο στην πόλη ούτε όμως και οι διαστάσεις του, αφού χωρίς τα ογκώδη κάγκελα του 650ΜΤ είναι αρκετά πιο μαζεμένο, με το σχετικά στενό τιμόνι να περνά εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα παρότι το κόψιμό του δεν είναι και το μεγαλύτερο που θα συναντήσεις. Η ρύθμιση των αναρτήσεων ακολουθεί τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και σπορ συμπεριφορά και αυτό σημαίνει ότι θα περάσεις αναίμακτα από τις περισσότερες κακοτεχνίες της ελληνικής ασφάλτου χωρίς όμως να σε αποθαρρύνουν να κινηθείς γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Εκεί το 700ΜΤ προσφέρει μια ομοιογενή συμπεριφορά που σου επιτρέπει να ευχαριστηθείς οδήγηση ακόμη και όταν οι ρυθμοί ανεβαίνουν χωρίς να παρουσιάζει έντονες αντιδράσεις ακόμη και όταν τα μαρσπιέ του ξύνουν την άσφαλτο. Τα ελαστικά της CST προσφέρουν την απαραίτητη πρόσφυση αποδεικνύοντας ότι η συγκεκριμένη εταιρία γίνεται όλο και καλύτερη, ενώ το μόνο που μπορεί να σου κόψει τη ¨φόρα¨ είναι το εμπρός φρένο που υπολείπεται σε αίσθηση και αρχικό δάγκωμα. Βέβαια παρότι το 700ΜΤ θα σε αφήσει ακόμη και να ¨παίξεις¨ μαζί του δεν απευθύνεται στους λάτρεις των απόλυτων επιδόσεων αλλά σε αυτούς που ζητούν ένα πολυεργαλείο για όλες τις χρήσεις, που προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που ζητά.
 
 
 

Σελίδα 1CFMOTO 700MT - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις