Αντικρίζοντας την σέλα αλλά και αναλογιζόμενος κανείς το “τέντωμα” που μερικές φορές επιβάλουν ως άποψη οι cruiser μοτοσικλέτες στην θέση οδήγησης, θα περίμενε πως το Sportster Roadster α) δεν θα είναι πολύ άνετο και β) θα έχει “απλωτή” θέση οδήγησης. Λάθος και στα δύο! Η σέλα είναι άνετη και η θέση οδήγησης δεν έχει καμία σχέση με... αραλίκι και υπερεκτάσεις των άκρων για να βρουν τα “αγκυροβόλια” τους. Αυτό οφείλεται τόσο στα τραβηγμένα προς τα πίσω -για τα δεδομένα της H-D- μαρσπιέ αλλά και στο χαμηλό τιμόνι. Το αποτέλεσμα αυτών είναι ότι ο κορμός έρχεται ελαφρά προς τα μπροστά, εύκολα, χωρίς το σώμα να παίρνει στάση...”CΆ, λόγο της ταυτόχρονης έκτασης των ποδιών μπροστά. Για τα δεδομένα του cruising κόσμου, η θέση οδήγησης είναι ακραία sport, με αντικειμενικά κριτήρια όμως, είναι απλά βολική και προσφέρει καλό έλεγχο της μοτοσικλέτας χωρίς να κουράζει. Ένα θέμα που θέλει συνήθεια μόνο, είναι ότι όταν κατεβάζει κανείς τα πόδια σε στάση, οι κνήμες βρίσκουν εύκολα στα μαρσπιέ... απλά πατάς λίγο πιο πίσω και λύθηκε το “πρόβλημα”. Οι διακόπτες είναι σχεδιαστικά εναρμονισμένα με την μοτοσικλέτα, ακόμη και το kill switch του κινητήρα είναι βαμμένο μαύρο, αντί του παραδοσιακού κόκκινου, ώστε να μην χτυπά άσχημα στο μάτι. Ποιοτικά άψογοι και εργονομικά διατεταγμένοι, δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα στον χειρισμό τους. Ο πίνακας οργάνων ή μάλλον καλύτερα, το μονό κοντέρ που προβάλει τις πληροφορίες, αποτελείται από αναλογικό ταχύμετρο, μια ψηφιακή οθόνη εντός αυτού και μια σειρά ενδεικτικών λυχνιών στην βάση του. Στην ψηφιακή οθόνη, υπάρχει η δυνατότα αλλαγής των ενδείξεων με το πάτημα ενός κουμπιού στο αριστερό grip (στροφόμετρο, range, ολικός και μερικοί χιλιομετρητές).