LIVE: κίνηση στους δρόμους

USD πιρούνι της Showa διαμέτρου 43 χλστ., διπλά δισκόφρενα, και ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ... το Roadster είναι το καλύτερα εξοπλισμένο στο τομέα των περιφεριακών Sportster!

USD πιρούνι της Showa διαμέτρου 43 χλστ., διπλά δισκόφρενα, και ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ... το Roadster είναι το καλύτερα εξοπλισμένο στο τομέα των περιφεριακών Sportster!

Πλαίσιο - αναρτήσεις – φρένα: Πολύ “αθλητικό” για H-D!

To Roadtser είναι το πιο Sport μοντέλο που έχει παραχθεί ποτέ στην σειρά των Sportster αλλά και γενικά σε όλη την γκάμα της εταιρείας. Φυσικά για να ισχύσει κάτι τέτοιο δεν αρκεί μόνο το όνομα αλλά και η χάρη και έτσι η μοτοσικλέτα εξοπλίζεται μπροστά με ανεστραμμένο, τύπου cartridge και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου πιρούνι της Showa, διαμέτρου 43 χλστ. αλλά και με διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ πίσω. Στον τομέα των φρένων, το Roadster είναι η μοναδική μοτοσικλέτα της σειρά των Sportster που φέρει  δύο δίσκους μπροστά (με πλευστές διπίστονες δαγκάνες), ενώ μια σημαντικό δομική αλλαγή, είναι ότι η γεωμετρία του πλαισίου έχει αλλάξει σε σχέση με τα υπόλοιπα 1200 Sportster και έχει γίνει πιο γρήγορη, ώστε να βελτιωθεί η ευελιξία. Τέλος, η μοτοσικλέτα φέρει τα ειδικά σχεδιασμένα για την H-D ελαστικά της Dunlop (GT502) σε διαστάσεις 120/70-19” και 150/70-18”, που εφαρμόζονται σε αντίστοιχους αλουμινένιους τροχούς 5 μπράτσων, μπροστά και πίσω.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ