Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη για ταξίδια. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 81x62,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,1/6.400 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Αναρτήσεις Π | Μονό Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ /310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-19 |
Ελαστικό Π | 150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 2.290 |
Πλάτος (χλστ.) | 835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 835 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. | Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. | N/Ν |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Y /Υ |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr