Το Ducati Variable Timing (DVT) είναι ο νέος
σταρ για τον µεγάλο δικύλινδρο και Euro 4 πλέον µοτέρ. Το DVT µεταβάλλει
συνεχώς τον χρονισµό των βαλβίδων της εισαγωγής και της εξαγωγής και µάλιστα
ανεξάρτητα για κάθε εκκεντροφόρο, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε
µοτοσικλέτα.
Έτσι, ο κινητήρας µε το
δεσµοδροµικό σύστηµα για την κίνηση των βαλβίδων του καταφέρνει να συνδυάσει
την οµαλή, ροπάτη απόδοση και την οικονοµική λειτουργία στις χαµηλές στροφές µε
την εκρηκτικότητα και τη δύναµη από το µεσαίο φάσµα µέχρι και τα κόκκινα.
Σε
σχέση µε την προηγούµενη έκδοση η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, η µέγιστη
ροπή αγγίζει τα 14 Kgm, ενώ 8 κιλά υπάρχουν ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. και
ξεπερνούν τα 10 µεταξύ 5.750 και 9.500 σ.α.λ.! Το γκάζι είναι φυσικά
ride-by-wire και ο κινητήρας φέρει τρεις χαρτογραφήσεις (High, Medium, Low), οι
οποίες αλλάζουν την απόκριση.
Το µοτέρ φέρει δύο µπουζί για κάθε κύλινδρο µε
τον σπινθήρα να ρυθµίζεται ανεξάρτητα για το καθένα, αισθητήρα προανάφλεξης,
ανασχεδιασµένο φιλτροκούτι, νέα σώµατα ψεκασµού αλλά και νέα µπεκ 10 οπών. Από
τις αλλαγές δεν απουσιάζει ούτε το νέο σύστηµα εξαγωγής.
Το εκπληκτικό είναι τα
ιδιαίτερα αραιά διαστήµατα σέρβις µε το ενδιάµεσο να πραγµατοποιείται κάθε
15.000 χλµ. και κάθε 30.000 η ρύθµιση των βαλβίδων. Αυτό και αν είναι πρόοδος.
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr