Το Ducati Variable Timing (DVT) είναι ο νέος
σταρ για τον µεγάλο δικύλινδρο και Euro 4 πλέον µοτέρ. Το DVT µεταβάλλει
συνεχώς τον χρονισµό των βαλβίδων της εισαγωγής και της εξαγωγής και µάλιστα
ανεξάρτητα για κάθε εκκεντροφόρο, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά σε
µοτοσικλέτα.
Έτσι, ο κινητήρας µε το
δεσµοδροµικό σύστηµα για την κίνηση των βαλβίδων του καταφέρνει να συνδυάσει
την οµαλή, ροπάτη απόδοση και την οικονοµική λειτουργία στις χαµηλές στροφές µε
την εκρηκτικότητα και τη δύναµη από το µεσαίο φάσµα µέχρι και τα κόκκινα.
Σε
σχέση µε την προηγούµενη έκδοση η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους, η µέγιστη
ροπή αγγίζει τα 14 Kgm, ενώ 8 κιλά υπάρχουν ήδη από τις 3.500 σ.α.λ. και
ξεπερνούν τα 10 µεταξύ 5.750 και 9.500 σ.α.λ.! Το γκάζι είναι φυσικά
ride-by-wire και ο κινητήρας φέρει τρεις χαρτογραφήσεις (High, Medium, Low), οι
οποίες αλλάζουν την απόκριση.
Το µοτέρ φέρει δύο µπουζί για κάθε κύλινδρο µε
τον σπινθήρα να ρυθµίζεται ανεξάρτητα για το καθένα, αισθητήρα προανάφλεξης,
ανασχεδιασµένο φιλτροκούτι, νέα σώµατα ψεκασµού αλλά και νέα µπεκ 10 οπών. Από
τις αλλαγές δεν απουσιάζει ούτε το νέο σύστηµα εξαγωγής.
Το εκπληκτικό είναι τα
ιδιαίτερα αραιά διαστήµατα σέρβις µε το ενδιάµεσο να πραγµατοποιείται κάθε
15.000 χλµ. και κάθε 30.000 η ρύθµιση των βαλβίδων. Αυτό και αν είναι πρόοδος.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr