Ανέκαθεν οι Superbike και Supersport
κατηγορίες βρίσκονταν στον αφρό του τεχνολογικού κύματος. Τα δισκόφρενα, το
ανεστραμμένο πιρούνι, ο ψεκασμός, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι μερικά μόνο
παραδείγματα που εξελίχθηκαν και δοκιμάστηκαν στις πίστες πριν περάσουν στην
παραγωγή. Όχημα εισόδου τους στην αγορά ήταν, ως επί το πλείστον, η λαμπερή
σπορ κατηγορία.
Πλέον οι Superbikes
που μπορούμε να αγοράσουμε εξελίσσονται πρακτικά σε "homologation specials". Ο κανονισμός
του WSBK απαιτεί οι συμμετέχουσες μοτοσικλέτες να έχουν πουληθεί σε
έναν συγκεκριμένο ελάχιστο αριθμό κομματιών για τον δρόμο (ομολογκασιόν), ώστε
να δικαιολογούνται ως μοντέλα παραγωγής. Αυτά είναι τα πνευματικά του τέκνα. Όσο
μάλιστα οι κανονισμοί του WSBK
σφίγγουν τη θηλειά στις επιτρεπόμενες μετατροπές από τις ομάδες σε μια
προσπάθεια να περιορίσουν το κόστος τους, τόσο περισσότερο οι εκδόσεις δρόμου
πλουτίζουν σε αγωνιστικό εξοπλισμό. Ίσως γιατί τα εξαρτήματα που χτες θα
προσέθεταν ως έξτρα, τώρα θα είναι ήδη ομολογκαρισμένα.
Σήμερα τα μέλη αυτής της εκλεκτής κάστας έχουν φτάσει σε τρελά
επίπεδα απόδοσης που ξεπερνούν τα 200 ονομαστικά άλογα. Οι δε τιμές τους έχουν
τραβήξει κομματάκι την ανηφόρα. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός τους θα αρκούσε για
να στοκάρει με εμπόρευμα ένα μαγαζί υπολογιστών προ δεκαετίας. Όλα αυτά,
βέβαια, με αποκλειστικό στόχο να κάνουν αυτές τις μοτοσικλέτες ακόμη πιο
ευκολοδήγητες - παρότι έχουν σκαρφαλώσει σε ευστροφία και ιπποδυνάμεις όπου δίχως
βοηθήματα θα ήταν σχεδόν μη οδηγήσιμες στον δρόμο.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr