Η θρυλική F4
της MV
Agusta
επανέρχεται ανεωμένη, με πλήθος βελτιώσεων για απόδοση από 195 ως 201 ίππους.
Στο επίκεντρο ένα εκτενές ηλεκτρονικό πακέτο MVICS που παραμετροποιεί τα πάντα: Ευαισθησία του ride-by-wire γκαζιού, απόκριση κινητήρα, φρένο κινητήρα, traction control, χαρτογραφήσεις. Οι
αγωνιστικές βλέψεις συμπληρώνονται με ηλεκτρονική υποβοήθηση στον επιλογέα
ταχυτήτων (quick shifter).
Στις αναρτήσεις ξεκινάμε με ένα 50άρι Marzocchi πιρούνι και αμορτισέρ της Sachs, στην F4R το αμορτισέρ είναι της Ohlins, σε αμφότερες εκδόσεις μπροστά έχουμε ακτινικές δαγκάνες Brembo M40.
Η κορυφαία έκδοση RR διαθέτει ένα σπέσιαλ πλαίσιο με χειροποίητες κολλήσεις,
πανάλαφρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins και ο κινητήρας με μπιέλες
τιτανίου αποδίδει τη μέγιστη ισχύ των 201 ίππων. Εδώ το μπροστινό φρένο ανατίθεται
στην κορυφαία σειρά της Brembo,
Μ50.
Φέτος παρουσιάστηκε η συλλεκτική έκδοση F4 RC, μια υπερπαραγωγή του αγωνιστικού τμήματος Reparto Corse (=RC) που θα κυκλοφορήσει σε 250 μοναδικά
κομμάτια. Στο σπεσιαλάκι της ομολογκασιόν για το WSBK ο κινητήρας έχει πουσαριστεί στα
212 άλογα, φορά εξάτμιση τιτανίου της Termignioni, ειδικά ηλεκτρονικά για αγωνιστική χρήση,
ανθρακονημάτινο μονόσελο και οι αναρτήσεις της Ohlins είναι ίδιες με αυτές που
τρέχουν στο WSBK, (πιρούνι
NIX 30, αμορτισέρ TTX 36) χωρίς ηλεκτρονικές
ρυθμίσεις.
Κινητήρας: 4Τ, 4K, 2EEK, 16β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 998
Ισχύς (hp/rpm): 195
/ 13.400 (RR: 201 /
13.600, RC: 212 /
13.600)
Ροπή (kg.m/rpm): 11.3
/ 9.600 (RR: 11.6 /
9.600, RC: 11.7 /
9.300)
Βάρος (kg): 191 στεγνό (RR: 190, RC: 175)
Τιμή (ευρώ): 20.900 (R: 22.900, RR:28.500,
RC: Δ.Α.)
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr