Το νέο αερόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ που χρησιμοποιεί το ST είναι το ίδιο που κινεί και το νέο Fiddle III 200i και φέρει για την τροφοδοσία του ηλεκτρονικό ψεκασμό. Και σε αυτή την περίπτωση η πραγματική χωρητικότητα ανέρχεται στα 169 κ.εκ. με το το “βάπτισμα” του Symphony ST ως “200” να αποτελεί μια μόδα που ξεκίνησε από τον χώρο του αυτοκινήτου και πέρασε σιγά σιγά στους δύο τροχούς και φυσικά στα scooter. Το εν λόγω μοτέρ έχει σχεδιαστεί με στόχο το χαμηλό κόστος παραγωγής, τη μακροζωία και την οικονομία σε χρήση και συντήρηση, χωρίς να γίνονται θυσίες στον τομέα της πολιτισμένης λειτουργίας. Όπως και στο Fiddle έτσι και στο νέο Symphony ST, η απόδοση του ήσυχου σε λειτουργία μοτέρ εκπλήσσει ευχάριστα. Είναι όντως πολιτισμένο σε λειτουργία, παράγει ελάχιστους κραδασμούς, μόνο σε συγκεκριμένες στροφές που δεν ενοχλούν ποτέ, και σε συνδυασμό με την πολύ καλή μετάδοση του κιβωτίου προσφέρει καλές επιταχύνσεις από στάση αλλά και εν κινήσει. Η απόδοσή του δεν απογοητεύει ούτε στον αυτοκινητόδρομο αφού διατηρεί άνετα ταχύτητες της τάξης των 110 χλμ./ώρα, ενώ σε σχέση με το Fiddle παρουσιάζεται ακόμη πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Η μέση τιμή που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 3,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr