Η σημαντικότερη αλλαγή για το
Tiger 800 σε αυτόν τον τομέα είναι το νέο Ride-by-wire γκάζι, που κάνει τη ντίζα
παρελθόν. Αυτό, επιτρέπει ακριβέστερο έλεγχο στην ποσότητα του καύσιμου μίγματος
που φτάνει στους κυλίνδρους και δίνει παράλληλα τη δυνατότητα στην Triumph να
προσθέσει χαρτογραφήσεις στο ψεκασμό του Tiger (Rain, Road, Sport και
Off-Road), οι οποίες είναι διαθέσιμες στην έκδοση Xrx. Οι εν λόγω
χαρτογραφήσεις δεν επηρεάζουν την ισχύ του μοτέρ αλλά προσαρμόζουν την απόκριση
του γκαζιού ανάλογα με τις συνθήκες. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 95 ίππων
έγινε παράλληλα πιο ήσυχος στη λειτουργία του αλλά και πιο αποδοτικός. Η ισχύς
παραμένει στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά (94 ίπποι) αλλά η κατανάλωση έχει
μειωθεί κατά 17% σύμφωνα με τους Βρετανούς με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά
η αυτονομία. Σημαντική αλλαγή είναι
επίσης και εκείνη του επιλογέα ταχυτήτων στο κιβώτιο, ο οποίος προέρχεται από
το Daytona και έχει κάνει το κιβώτιο ιδιαίτερα μαλακό και ακριβές στις αλλαγές.
Παράλληλα, το Tiger 800, στην έκδοση XRx, είναι η πρώτη μοτοσικλέτα της
κατηγορίας που φέρει στον εξοπλισμό του στάνταρ cruise control το οποίο
δουλεύει άψογα στην πράξη και σας αφήνει να ξεκουράσετε τον καρπό σας σε μεγάλες
αποστάσεις.
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr