• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ζελατίνα του Tracer 700 ρυθμίζεται εύκολα με “πεταλούδες”, σε 28 διαφορετικές θέσεις μέσα σε ένα εύρος 64mm!

Ανετη η σέλα για οδηγό και συνεπιβάτη, υποστηρίζει το touring profile της μοτοσικλέτας.

Πολύ καλή και πρακτική η ενσωμάτωση του kill switch και τις μίζας σε έναν μόνο διακόπτη στο δεξί grip!

Θέλει συνήθεια ώστε να «βρίσκει» αστραπιαία ο αντίχειρα την κόρνα.

Εργονομία

Το Tracer 700 είναι «μαζεμένο» σε ότι αφορά στις διαστάσεις του και με το που ανέβεις πάνω του, δύσκολα σε πείθει ότι είναι μοτοσικλέτα 700 κ.εκ. Παρ΄ όλα αυτά ο χώρος που έχει ο οδηγός στην διάθεση του είναι αρκετός και ακόμα και οι πολύ ψηλοί, δεν θα αισθανθούν «στριμωγμένοι». Τα 835 χλστ. που χωρίζουν την μαλακή και άνετη σέλα από το έδαφος, είναι μια τιμή που θεωρείται μέση στην ευρύτερη κατηγορία που ανήκει το Tracer 700, στην οποία συμπεριλαμβάνονται  και τα On-Off μοντέλα στα  600-750 κ.εκ… Οn- Off θυμίζει και η θέση οδήγησης, με μια διαφορά όμως: δεν υπάρχει αυτό το υπερβολικό «άπλωμα», απόρροια του ανοικονόμητου μεγέθους των μοτοσικλετών αυτών, που πολλές φορές τοποθετούν το τιμόνι μακριά από τον αναβάτη. Στο Tracer 700, ο κορμός είναι όρθιος, τα πόδια ακουμπάνε σε άνετες θέσεις τα μαρσπιέ αλλά το τιμόνι είναι κοντά στο σώμα του οδηγού, με ότι -θετικό- μπορεί να συνεπάγεται αυτό, στον έλεγχο της μοτοσικλέτας και στην  αίσθηση. Σημαντικό στοιχείο το λαστιχένια pads εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ που προσφέρουν πολύ καλή στήριξη (στο εσωτερικό των μηρών) στις στροφές αλλά και στις επιταχύνσεις – επιβραδύνσεις. Ο συνεπιβάτης  δεν θα αισθανθεί “ριγμένος”, καθώς έχει στην διάθεση του ένα μεγάλο τμήμα σέλας, εργονομικές και μεγάλες χειρολαβές για στήριξη και μαρσπιέ τοποθετημένα σε άνετη για τα πόδια του θέση. Τα χειριστήρια στο Tracer 700 είναι τυπικά Ιαπωνικά, δηλαδή μαλακά / θετικά  στην λειτουργία τους. Πολύ καλή και πρακτική η ενσωμάτωση του kill switch και τις μίζας σε έναν μόνο διακόπτη στο δεξί grip, στα αριστερά όμως, η θέση της κόρνας και πολύ περισσότερο το μέγεθος της, προβληματίζει. Μιλάμε για ένα κουμπί που πρέπει να είναι άμεσα και εύκολα προσβάσιμο αλλά ειδικά με χοντρά χειμερινά γάντια, δεν το “πετυχαίνεις” πάντα και απαιτεί μια περίοδο συνήθειας – εξοικείωσης. Για να ξαναγυρίσουμε στα θετικά, το διάτρητο “μπαράκι” στο τιμόνι, προσφέρεται ιδανικά για την στήριξη βάσεων κινητού, gps ή οποιουδήποτε άλλου gadget. Πλήρως ψηφιακός και υπέρ- πλήρης σε παροχή πληροφοριών ο πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος και ταιριάζει σχεδιαστικά με την μοτοσικλέτα. Θα ήταν όλα τέλεια αν υπήρχε ένα χειριστήριο στο τιμόνι για την εναλλαγή των προβαλλόμενων πληροφοριών, που τώρα γίνεται με δύο κουμπιά στο κάτω μέρος της οθόνης αλλά, οκ, δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα δικά μας... Τέλος, η ζελατίνα του Tracer 700 ρυθμίζεται εύκολα με “πεταλούδες”, σε 28 διαφορετικές θέσεις μέσα σε ένα εύρος 64 χλστ., μεταξύ του “τέρμα κάτω” και του “τέρμα επάνω”. 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ