• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μακρύτερο ψαλίδι και αλλαγές (κυρίως εσωτερικές) στις αναρτήσεις σε σχέση με τα MT-07 και XSR 700. Πολύ καλά φρένα, άψογο ABS.

Το ABS παρεμβαίνει όποτε και για όσο χρειάζεται!

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο του Tracer 700 είναι ατσάλινο, μονής ραχοκοκαλίας από τον λαιμό μέχρι την μέση, όπου “σπάει” και συνεχίζει σαν διπλό, είναι δε ακριβώς ίδιο με αυτό των άλλων δύο μοντέλων της “CP2” πλατφόρμας, δηλαδή των MT-07 και XSR 700. Τα σημεία διαφοροποίησης σε σχέση με τα προαναφερθέντα μοντέλα,  είναι το ενισχυμένο υποπλαίσιο και το μακρύτερο κατά 5 cm ψαλίδι, επιλογές που συμπλέουν με τον σαφώς πιο “ταξιδιωτικό” χαρακτήρα του Tracer. Στις αναρτήσεις έχουμε επίσης διαφορές, παρ΄ότι εκ πρώτης μοιάζουν ίδιες με αυτές των δικύλινδρων street 700αριών της Yamaha. Συγκεκριμένα το πιρούνι διατηρεί την διαδρομή των 130 χλστ. αλλά έχει ελατήριο διαφορετικού βήματος και νέα settings στις αποσβέσεις του, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει μεγαλύτερη κατά 12 χλστ. διαδρομή  και εδράζεται σε νέας σχεδίασης μοχλικό. Αυτές οι αλλαγές, έχουν επίδραση στην γεωμετρία της μοτοσικλέτας, με το μεταξόνιο και την γωνία κάστερ να έχουν αυξηθεί, πάντα σε σύγκριση με τα έτερα 700άρια, MT-07 και XSR 700. Στα φρένα όμως, η κατάσταση παραμένει ακριβώς η ίδια, με δύο δίσκους διαμέτρου 282 χλστ. μπροστά και 4-πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω, ο μονός δίσκος έχει διάμετρο 245 χλστ. και συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Αμφότερα τα φρένα ελέγχονται από μονάδα ABS, η οποία όμως δεν απενεργοποιείται. Τέλος, το Tracer φέρει ελαστικά Michelin Pilοt Road 4, διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, στις 17αρες ζάντες του.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ