Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
  • Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής

Η νέα προσθήκη στη γκάμα του Multistrada V4 διατηρεί αναλλοίωτη τη σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου με τους μακρόστενους α λα Panigale προβολείς, το επιβλητικό ράμφος και τους κυψελοειδείς αεραγωγούς, ενώ το μπροστινό μέρος μοιάζει πιο επιβλητικό εξαιτίας των φουσκωμένων πλαϊνών φέρινγκ. Η βασικότερη διαφορά του Rally  σε σχέση με την «απλή» έκδοση εντοπίζεται στο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου 30 λίτρων που αυξάνει τα επίπεδα αυτονομίας, χωρίς αντίστοιχες επιπτώσεις στο συνολικό όγκο του. Για να πετύχει αυτό το δύσκολο εγχείρημα, η Ducati χρησιμοποίησε αλουμινένιο ρεζερβουάρ έναντι του διπλού πλαστικού σε άλλες εφαρμογές, με αποτέλεσμα η χωρητικότητα του να αυξηθεί κατά 8 λίτρα αλλά οι εξωτερικές διαστάσεις του να παραμείνουν ίδιες.  Επίσης οι τροχοί είναι ακτινωτοί και ελαφρύτεροι κατά 3,2 κιλά για καλύτερη απόδοση εκτός δρόμου. Ολόκληρος ο φωτισμός είναι τύπου LED, με τα cornering lights να φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση. Το Multistrada Rally αποτελεί μια ποιοτικότατη κατασκευή με πολυτελή χαρακτηριστικά και εμμονή στη λεπτομέρεια, δικαιολογώντας στο έπακρο την premium Ιταλική καταγωγή του. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Σελίδα 1Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Ηλεκτρονικά
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DUCATI: Desert X Διψάει για περιπέτεια!