Κινητήρας

    Κινητήρας

    Στην καρδιά του Peugeot Tweet 200 συναντάμε έναν αερόψυκτο, τετράχρονο, διβάλβιδο κινητήρα 170cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 12,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 12,5 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με το Tweet 200 να μην νιώθει μειονεκτικά πουθενά μέσα στην πόλη, τόσο στον τομέα της επιτάχυνσης, όσο και στον τομέα της τελικής ταχύτητας, η οποία υπερβαίνει τα 100 χλμ./ώρα.

    Η Peugeot αναφέρει την κατανάλωση στα 2,9 λτ/100 χλμ. αλλά στις δικές μας μετρήσεις το Tweet έφτασε στα 3,2 λίτρα, σε πραγματικές συνθήκες και με την χρήση του να αποτελεί κατά κύριο λόγο την χρήση που θα καλεστεί να κάνει το Tweet 200 στο 99% της ζωής του: Καθημερινή μετακίνηση από και προς τη δουλειά και απογευματινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Αυτό σημαίνει ότι με το ντεπόζιτο των 5,5 λίτρων, το Tweet 200 έχει μια πραγματική αυτονομία της τάξεως των 175 χιλιομέτρων, ενώ με λίγο πιο συντηρητική οδήγηση αυτός ο αριθμός μπορεί να ανέβει.
     

    Σελίδα 1Peugeot Tweet 200 – Τest
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Σελίδα 9Επιδόσεις