Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Αυτή η φιλοσοφία συνεχίζεται και όσον αφορά τα εργονομικά χαρακτηριστικά του σκούτερ. Και εδώ έχουμε ίσως το μόνο «πρόβλημα» που αντιμετωπίσαμε με το Tweet. Οι μαζεμένες του διαστάσεις θα κάνουν τους ψηλότερους αναβάτες να ζοριστούν λίγο να βρουν τη θέση οδήγησης που τους ταιριάζει, ενώ από ένα ύψος και μετά τα «γόνατα ανοιχτά» είναι μονόδρομος. Παρόλα αυτά η σέλα είναι πολύ άνετη και κατά τη διάρκεια της δοκιμής (ύψος 1.88) δεν νιώσαμε κούραση ή δυσφορία από τη στάση οδήγησης, ενώ και με συνεπιβάτη δεν χρειάστηκε να φτάσουμε σε…στενές επαφές, κάτι που μας εξέπληξε ευχάριστα δεδομένου του μικρού μεγέθους του σκούτερ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Περνάμε κάτω από τη σέλα, όπου ο χώρος είναι αρκετός για ένα τζετ κράνος και λίγα αντικείμενα όπως γάντια, κλπ, ενώ το Tweet διαθέτει και ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι, το οποίο κλειδώνει, προσφέροντας έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο. Το επίπεδο πάτωμα και ο γάντζος, καθώς και η σχάρα που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό προσθέτουν επιλογές, αλλά με έναν «μινιμαλιστικό» τρόπο, με το φυσικό μέγεθος του Tweet 200 να θέτει τα όρια.

Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω ενός αναλογικού πίνακα οργάνων με μια μικρή ψηφιακή οθόνη, η οποία παρέχει πληροφορίες για την ποσότητα της βενζίνης στο ρεζερβουάρ, τα διανυθέντα χιλιόμετρα καθώς και την ώρα, ενώ δίπλα της υπάρχει αναλογικό ταχύμετρο. Και εδώ, η Peugeot δεν κάνει κινήσεις εντυπωσιασμού, αλλά στοχεύει στην πρακτικότητα, κρατώντας ταυτόχρονα το κόστος (και κατΆεπέκταση την τιμή του Tweet) χαμηλά.
 

Σελίδα 1Peugeot Tweet 200 – Τest
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 9Επιδόσεις