Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 1K, Α/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  170
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 61 Χ 57,8
    Συμπίεση (:1) Δ.Α.
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  12,24/7500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1,25/6000
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  5,5
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 30χιλ
    Διαδρομή (χλστ.)  100
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Διπλό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  75
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 110/70-16
    Ελαστικό Π 110/70-16
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2000
    Πλάτος (χλστ.) 690
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1330
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
    Βάρος (κιλά)  120
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Στροφόμετρο O
    Immobilizer  O
    Yπολογιστής ταξιδιού  O
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  O
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  O
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ O
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  N
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/N
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Δ.Α.

    Σελίδα 1Peugeot Tweet 200 – Τest
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
    Σελίδα 9Επιδόσεις