Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της BMW παγκοσμίως αλλά και στην ελληνική αγορά, το μεγαλοπρεπές R1200GS δέχθηκε μικρές ανανεώσεις και πλέον εμφανισιακά είναι ακόμη πιο επιβλητικό. Μάλιστα, η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη και σε πακέτα styling, τα Rallye και Exclusive, με αρκετές εμφανισιακές αλλαγές και μοναδικά στοιχεία εξοπλισμού για το καθένα.
Συγκεκριμένα, η έκδοση Rallye θα είναι εξοπλισμένη με σπορ ζελατίνα και σέλα, διαφορετικά προστατευτικά ψυγείου και πλαισίου, φαρδιά μαρσπιέ και ακτινωτούς τροχούς, με διαθέσιμα τρακτερωτά λάστιχα στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η έκδοση Exclusive θα φέρει μοναδικά χρωματικά στοιχεία, ενώ το μαύρο θα κάνει έντονη παρουσία στη μοτοσυκλέτα
Ο boxer κινητήρας του R1200GS αναπροσαρμόστηκε για να συμφωνεί με τις προδιαγραφές Euro 4, ενώ η ισχύς του παραμένει στους 125 ίππους. Οι αναρτήσεις του μοντέλου θα είναι οι ημιενεργητικές Dynamic ESA, ενώ το νέο GS θα είναι διαθέσιμο με Riding Modes, Traction Control, Hill Start Control και δύο παραμετροποιήσιμους χάρτες λειτουργίας, στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1170 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
101x73 |
Συμπίεση (:1) |
12.5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
125/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12.6/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
Δ/Α |
Βάρος, πλήρες (kg) |
Δ/Α |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Telelever |
Διαδρομή (χλστ.) |
190 |
Αναρτήσεις Π |
Paralever |
Διαδρομή (χλστ.) |
200 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/305, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E |
- |
Ελαστικό Π |
- |
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr