Μία προσθήκη και μία ανανέωση στην γκάμα των Monster από την Ducati, με τον αερόψυκτο κινητήρα να κάνει την μεγαλοπρεπή επιστροφή του σε μία ιστορική γκάμα για την εταιρεία. Ξεκινώντας από το Monster 797, η μοτοσυκλέτα φέρει τον Desmodue κινητήρα των 803 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 75 ίππους και 7 kgm ροπής.
Το τύπου trellis πλαίσιο συνεργάζεται με το εμπρός πιρούνι της Kayaba, διαμέτρου 43 χιλιοστών, ενώ η πίσω ανάρτηση φέρει αμορτισέρ Sachs με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Κάτω από την σέλα, ο αναβάτης μπορεί να βρει θύρα USB, ενώ τα όργανα του μοντέλου είναι full LCD. Οι ζάντες που χρησιμοποιεί το νέο Monster είναι 10 ακτινών και μικρού βάρους, με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso 2.
To νέο Monster 1200S φέρει τον πασίγνωστο κινητήρα Testastretta, o οποίος έχει απόδοση 150 ίππων και 12,7 kgm ροπής, ενώ εναρμονίζεται με τις Euro 4. Κορυφαίες οι αναρτήσεις που χρησιμοποιεί το μοντέλο, καθώς προέρχονται από την Ohlins και αποτελούνται από ένα πιρούνι 48 χιλιοστών και ένα μονό αμορτισέρ πίσω. Και οι δύο αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες.
Τα φρένα του μοντέλου προέρχονται από την Brembo, ενώ η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με traction control 8 επιπέδων, cornering ABS και Wheelie Control 9 επιπέδων!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά (797) |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Α/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88Χ66 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6.9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
193 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο Trellis |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι Kayaba 43mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/320, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά (1200S) |
|
---|---|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1198.4 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
106X67.9 |
Συμπίεση (:1) |
13 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
150/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12,8/7.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16.5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
211 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο trellis |
Αναρτήσεις Ε |
Ohlins USD 48mm, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ Ohlins, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
149 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/330, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/245, 2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό E | 120/70-17 |
Ελαστικό Π |
190/55-17 |
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr