Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Η εργονομία του νέου μοντέλου έχει αναθεωρηθεί για λόγους αυξημένης πρακτικότητας και άνεσης του αναβάτη. Η νέα μονοκόμματη σέλα με τις εντυπωσιακές πορτοκαλί ραφές, είναι αρκετά φιλόξενη με μαλακή υφή, επαρκές αφρώδες και χώρο για 2 άτομα. Ο συνεπιβάτης θα δυσκολευτεί μόνο αν είναι μεγαλόσωμος, καθώς η θέση των πτυσσόμενων μαρσπιέ επιβαρύνει τα γόνατα του σε μεγάλες διαδρομές. Στον αντίποδα, το επίπεδο πάτωμα -βασικό πλεονέκτημα της Vespa- προσφέρει άπλετο χώρο για τα πόδια του αναβάτη με εύκολη πρόσβαση στο έδαφος, αλλά και αυξημένες δυνατότητες μεταφοράς χάρη στο γάντζο και το ντουλαπάκι με την ενσωματωμένη θύρα USB για φόρτιση συσκευών. Παράλληλα έχουμε νέο φαρδύτερο τιμόνι με τις μανέτες σε νέα θέση, αλλά και νέα εργονομική διάταξη των διακοπτών.


Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα θα φιλοξενήσει 2 κράνη jet αλλά δεν επαρκεί για την τοποθέτηση μεγαλύτερου κράνους τύπου flip-up ή full-face. Ο χώρος δεν διαθέτει φωτισμό -στην έκδοση SuperTech υπάρχει- αλλά ούτε και αμορτισέρ στήριξης της σέλας όταν αυτή είναι ανοιχτή. Για την πληρέστερη πληροφόρηση του αναβάτη, η Vespa έχει προικίσει τη GTS με σύστημα πολυμέσων Vespa MIA για συνδεσιμότητα με smartphone. Οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια νέας τεχνολογίας LCD οθόνη 3 ιντσών, ενώ το ταχύμετρο έχει παραδοσιακή αναλογική μορφή. Το keyless σύστημα, μέρος του βασικού εξοπλισμού, ολοκληρώνει την premium ταυτότητα της νέας GTS.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά