Κινητήρας

    Κινητήρας

    Ο μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος- της γνωστής συνομοταξίας των i-Get-κινητήρας των 278κεκ., είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο Vespa, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 23,8 ίππους και τα 2,7kg-m ροπής στις 8.250 και 5.250σαλ. αντίστοιχα. Έχει υποστεί αλλαγές στο εσωτερικό του με αποτέλεσμα ομαλότερη λειτουργία και υψηλότερη απόδοση και οικονομία. Έτσι βρίσκουμε νέο σύστημα κίνησης βαλβίδων με νέα ελατήρια, νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο αυλό εισαγωγής και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδίου και την πιο εξελιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου της Magneti Marelli. Ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης -με αντικραδασμικό άξονα για λιγότερους κραδασμούς- συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις να το απενεργοποιήσεις. Η μέση τιμή κατανάλωσης στα 3,7 λ./100χλμ. σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 8,5 λίτρων προσφέρουν αυτονομίες κοντά στα 230 χιλιόμετρα προτού χρειαστείς ανεφοδιασμό.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Επιδόσεις
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,8
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 11,2
    40 - 80 (δευτερόλεπτα) 4,3
    100 - 0 (μέτρα) 51
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,7

    Σελίδα 1Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά