Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το μεταλλικό πλαίσιο της GTS είναι αυτοφερόμενο με συγκολλητές ενισχύσεις, ενώ σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στην εμπρόσθια ανάρτηση. Η γεωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει προστεθεί ένας ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη λειτουργία σε βάθος χρόνου. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων σε 4 προεπιλεγμένες θέσεις. Στα φρένα, έχουμε νέες δαγκάνες και στους δύο τροχούς, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι νέα, από την Brembo. Το σύστημα ABS φοράει νέο εγκέφαλο υψηλότερης απόδοσης της Bosch. Οι χυτοί αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών "σκεπάζονται" από tubeless ελαστικά διαμέτρου 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Σελίδα 1Vespa GTS SuperSport 300 HPE 2023 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά