Το «X», είναι κατά την άποψη μας η πιο πετυχημένη υλοποίηση της σειράς των NC και αυτή που συγκεντρώνει τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Είναι δύσκολο να το κατηγοριοποιήσεις, ακριβώς γιατί έχει ένα ευρύτατο πεδίο χρήσης, αποδίδοντας πάνω από τον μέσο όρο σε ότι και αν του ζητηθεί. Κερδίζοντας αρκετούς πόντους στον τομέα της πρακτικότητας -με τον αποθηκευτικό χώρο στο «ρεζερβουάρ» του- και έχοντας πλέον ένα DCT που μπορεί να έρθει ακριβώς στα μέτρα της εκάστοτε διαδρομής και του εκάστοτε mood οδήγησης, προσαρμόζεται άμεσα στα θέλω του ιδιοκτήτη του, «απειλώντας» ουσιαστικά μοντέλα των κατηγοριών commuter, on-off και mega –scooter μεσαίου κυβισμού. Αν «ψάχνεστε» σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες, εξετάστε το σοβαρά σαν εναλλακτική επιλογή!
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
745 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
77 Χ 80 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
55/6.250 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,93/4.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14,1 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
230 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4, 3 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
190 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. SDBV |
Διαδρομή (χλστ.) |
153,5 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
160/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.230 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
830 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
Ο/Ο |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ο/Υ |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr