Μιλάμε για 3 GT scooters, άρα η άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη πρέπει να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Το GTS να είναι αυτό που παρέχει την μεγαλύτερη άνεση, με την υποδειγματική σέλα του. Ακολουθεί, με μικρές διαφορές, το Downtown 350 το οποίο προβάλλει μια πιο sport θέση οδήγησης, ενώ το XMAX έχει την σκληρότερη σέλα από τα 3 –που ωστόσο δεν δημιουργεί προβλήματα. Στους χώρους, τα 3 μοντέλα μπορούν να φιλοξενήσουν 2 κράνη κλειστού τύπου κάτω από τις σέλες τους, ενώ οι διαφορές εστιάζονται στα ντουλαπάκια της ποδιάς. Το ΧΜΑΧ είναι το μόνο στο οποίο ο χώρος αυτός κλειδώνει, ενώ τα Downtown και GTS είναι εξοπλισμένα με παροχές ρεύματος, ωστόσο τα ντουλαπάκια τους δεν κλειδώνουν. Και στα 3 μοντέλα, οι ως άνω χώροι είναι απόλυτα ικανοποιητικοί και θα χωρέσουν αρκετά μικροαντικείμενα.
Ο κινητηρας του xmax παρουσιαζει προβλεψιμη λειτουργια.τι εννοει ο ποιητης;δεν σβηνει;δεν μενει με τερμα στροφες κολλημενος;δηλαδη πρεπει να γραψουμε κατι για να μην μας κοψουν διαφημισεις
Ο κινητηρας του xmax παρουσιαζει προβλεψιμη λειτουργια.τι εννοει ο ποιητης;δεν σβηνει;δεν μενει με τερμα στροφες κολλημενος;δηλαδη πρεπει να γραψουμε κατι για να μην μας κοψουν διαφημισεις
Απάντηση: Ο ποιητής εννοεί, δεν παρουσιάζει ξεσπάσματα ή τρύπες ισχύος στην λειτουργία του, που θα μπορούσαν να ξαφνιάσουν έναν αναβάτη. Ευχαριστούμε.