net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Eίναι ικανό να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος (XXL!) μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους.

Γραμμικός, πολιτισμένος στην λειτουργία και οικονομικός, ο κινητήρας ανταποκρίνεται στις απιτήσεις που ορίζονται από την κατηγορία και τον χαρακτήρα του Χ-Town.

Kymco X-Town 300

Τιμή: 4.495 ευρώ/4.035 μετρητοίς
 
+: Ευελιξία, άνεση, φρένα
-: Θα θέλαμε να χωράνε δύο full face κράνη κάτω από τη σέλα
 

Το X-Town, ανήκει ξεκάθαρα στα GT  scooter και η σχεδίαση του, υπαγορεύεται σε μεγάλο βαθμό  από τα πρακτικά standards της κατηγορίας. Οι δυναμικοί προβολείς, το «V» του κεντρικού διαχωριστικού μεταξύ αυτών και γενικότερα η  «γωνιώδης» σχεδίαση των πλαστικών, προσδίδουν μια πολύ sport και χαρακτηριστική ταυτότητα στο scooter.  Ένα χαρακτηριστικό επίσης στοιχείο είναι το πίσω φανάρι, όπου συστοιχίες από LED σχηματίζουν ένα «X». Σε ό,τι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, αυτή βρίσκεται στα συνήθη standard που μας έχει συνηθίσει η KYMCO, με τα υλικά και την βαφή να είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ και η συναρμογή των μεγάλων πλαστικών επιφανειών δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Εξαιρετική η σέλα με μπόλικο αφρώδες, ικανή να φιλοξενήσει επί ώρες τα μαλακά μέρη του αναβάτη χωρίς πρόβλημα, ενώ πολύ καλή είναι και η στήριξη με «μαξιλαράκι» στην μέση.

Το ίδιο άνετο είναι το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Η θέση οδήγησης είναι κλασσική GT, με την αίσθηση που αποκομίζεται να είναι αυτή του “μέσα” στο scooter αντί του “πάνω” σε αυτό. Για την ενημέρωση του οδηγού, φροντίζει ένας πολύ όμορφα φωτιζόμενος πίνακας οργάνων, που συνίσταται από δυο μεγάλα αναλογικά κοντέρ με μια εξίσου μεγάλη ψηφιακή οθόνη ανάμεσα τους. Στους αποθηκευτικούς χώρους, το Χ-Τοwn κάτω από την σέλα, είναι ικανό να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος (XXL!) μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα. Το X-Town αναλαμβάνει να κινήσει ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και συμβατός με τις Euro4 προδιαγραφές κινητήρας. Τροφοδοτούμενος μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού, με δύο βαλβίδες οδηγούμενες από μονό εκκεντροφόρο στην κεφαλή, αποδίδει 24,5 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 2,5 kg-m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Το πλαίσιο του X-Town έχει στενή συγγένεια με αυτό του Dowtown 350.

Πρόκειται για μια κατασκευή με την κλασσική GT φόρμα της “γόνδολας”, κατασκευασμένη από ατσάλι. Στις αναρτήσεις, μπροστά έχουμε ένα συμβατικό πιρούνι, ενώ πίσω, δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στα φρένα, μονός “wave” δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και... το ίδιο ακριβώς αλλά με δίσκο 240 χλστ. πίσω. Τα σωληνάκια είναι υψηλής πίεσης, ενώ μια τελευταίας γενιάς μονάδα ABS της Bosch, αποτελεί την δικλείδα ασφαλείας στο φρενάρισμα. Δύο πράγματα γίνονται άμεσα αντιληπτά: To πρώτο είναι η “παχιά μοκέτα” που φροντίζουν να στρώνουν οι αναρτήσεις όπου και αν κινείται το scooter. Το δεύτερο είναι η απίστευτη ευελιξία του X-Town! Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, το τιμόνι του «κόβει» πάρα πολύ και αντιδρά άμεσα στις προσταγές του οδηγού για αλλαγή κατεύθυνσης. Στον ανοικτό δρόμο, γίνεται αντιληπτή η ρύθμιση του φυγοκεντρικού. Δυναμικά μέχρι τα 110 χλμ./ώρα, μια ταχύτητα που το scooter επιτυγχάνει ανεξαρτήτως συνθηκών και φορτίου πολύ εύκολα και τελική στα 130 χλμ/ώρα.

Σε αυτές τις ταχύτητες, το X-Town είναι σταθερό και σε συνδυασμό με την πολύ καλή κάλυψη που προσφέρει η ζελατίνα και η ποδιά, λεωφόροι, περαστικές οδοί και γενικά δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στα καθημερινά δρομολόγια του X-Town, χωρίς κανένα πρόβλημα. Για άλλη μια φορά ένα μοντέλο της KYMCO μας εντυπωσιάζει στο τομέα της πέδησης! Πολύ ισχυρά, γραμμικά και με αίσθηση, τα φρένα του X-Town “καρφώνουν” το scooter αν χρειαστεί παντού και πάντα, έχοντας μάλιστα σας “σωσίβιο” το εξαιρετικό σε λειτουργία ABS. Σε μικτή χρήση, μετρήσαμε μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 4,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα, τιμή απόλυτα αποδεκτή για την κατηγορία του X-Town.
 
 
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ