Tο X-Town απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων ή και το αντίστροφο, απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα scooter του οποίου η ευελιξία να μην λειτουργεί εις βάρος της άνεσης. Δύο σε ένα! Το Cruisym 300 είναι η νέα πρόταση της Sym στα maxi scooters. Με ξεχωριστή σχεδίαση και πλήθος δυνατοτήτων στην καθημερινή μετακίνηση φιλοδοξεί να γίνει κατακτήσει τις καρδίες των αναβατών.
Σπορ δυναμικός σχεδιασμός, πολυτελής κατασκευή, νέος κινητήρας 300 κυβικών με βελτιωμένες επιδόσεις και οικονομία καυσίμου και μεγάλοι τροχοί που αυξάνουν την ευελιξία και την άνεση, είναι τα στοιχεία που κάνουν το Χ-ΜΑΧ 300, να στοχεύει την κορυφή της κατηγορία. Το J300 αποτελεί ένα επιτυχημένο δείγμα της πρώτης της και μοναδικής επίσημης προσπάθειάς της. Παρά το γεγονός ότι ακολουθεί τη sport φιλοσοφία της Kawasaki, το J300 προσφέρει όλα όσα απαιτεί ο λάτρης της κατηγορίας: άνεση, πρακτικότητα και χώρους.
Tεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Kymco X-Town 300 | Sym Cruisym 300 | Yamaha X-MAX 300 | Kawasaki J300 |
---|---|---|---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 2β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
276 | 278,3 | 292 | 299 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
72,7 Χ 66,4 | Δ/Α | 70 Χ 75,9 | 72,7 Χ 72 |
Συμπίεση (:1) | 10,6 | Δ/Α | 10,9 | 10,8 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
24,5 | 27,5/7.750 | 28/7.250 | 28/7.000 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
2,5 / 6.250 | 2,7/6.750 | 2,95/5.750 | 2,9/6.250 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13 | 12 | 13 | 13 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
4,2 | Δ/Α | Δ/Α | 4,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
130 | Δ/Α | 150+ | 155 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | Δ/Α | Δ/Α | Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό πιρούνι |
Τηλεσκοπικό πιρούνι | Τηλεσκοπικό πιρούνι | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 | Δ/Α | 110 | 110 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Δύο αμορτισέρ / ΠΕ |
Διπλό αμορτισέρ | Διπλό αμορτισέρ | Δυο Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 | Δ/Α | 79 | 100 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ / 260 χλστ. διπίστονη δαγκάνα |
Δ/260, ABS | Δ/267, ABS | Δ/260 |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ / 240 χλστ. διπίστονη δαγκάνα |
Δ/240, ABS | Δ/245, ABS | Δ/240 |
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/80-14 | 120/70-14 | 120/70-15 | 120/80-14" |
Ελαστικό Π | 150/70-13 | 140/60-13 | 140/70-14 | 150/70-13" |
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.250 | 2.136 | 2.185 | 2.235 |
Πλάτος (χλστ.) | 800 | 760 | 775 | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.545 | 1.550 | 1.540 | 1.555 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 | Δ/Α | 795 | 775 |
Βάρος(κιλά) | 200 (γεμάτο) | 196 | 179 | 191 |
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Γυμνές μοτοσυκλέτες που κοστίζουν κάτω από 5.000 ευρώ
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Σώος αναβάτης ύστερα από εντυπωσιακά τρομακτική πτώση (+Βίντεο)
Yamaha NMAX 155: Μικρό scooter με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Νομιμοποιείται στην Ισπανία η κίνηση μοτοσυκλετών στην ΛΕΑ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr