Ανέκαθεν οι τετράχρονες enduro μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού, ήταν πληθωρικές σε δύναμη, με ροπή που τέντωνε τα χέρια στο άνοιγμα του γκαζιού. Με το νέο μοντέλο της, 500 EXC, η ΚΤΜ βάλθηκε να αλλάξει τα δεδομένα στην Ε3. Αν και ο ακριβής κυβισμός δεν άλλαξε (510,4cc), η αίσθηση που έχεις είναι ότι οδηγείς μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτα. Το 500 EXC δέχτηκε τις αλλαγές του 450 EXC όσον αφορά στον κινητήρα. Ύστερα από προσεκτικές και μελετημένες αλλαγές, τα κινούμενα μέρη μειώθηκαν σε βάρος κατά 20% (15% στο 450 EXC) και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Αν δεν υπήρχε το αυτοκόλλητο 500 EXC, εύκολα το πέρναγες για μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτα. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση, ειδικά σε κλειστά μονοπάτια, σίγουρα δε θυμίζει 500 κυβικά. Ο τρόπος που “πατάει” η μοτοσικλέτα στο χώμα εντυπωσιάζει. Το μοτέρ είναι εύστροφο και σε συνδυασμό με τη γλυκιά ροπή, βάζει όλη τη δύναμη στο χώμα. Οι αναρτήσεις παίζουν κι αυτές μεγάλο ρόλο στην τόσο καλή συμπεριφορά του 500 EXC, καθώς το στήσιμο της μοτοσικλέτας βοηθάει στις απολαυστικές επιταχύνσεις. Η ΚΤΜ έκανε ένα τεράστιο βήμα μπροστά παρουσιάζοντας το νέο 500 EXC, καθώς πρόκειται για ένα enduro με φοβερή απόκριση στο γκάζι που συμμετέχει στην Ε3 κατηγορία, αλλά με αίσθηση και συμπεριφορά που θυμίζει πιο μικρή μοτοσικλέτα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr