Και αυτό ακριβώς συμβαίνει, με το ZX να παρουσιάζεται πολύ καλά εξοπλισμένο για τη χρήση που του επιφυλάσσουν όσοι έλκονται από τη δυναμική του εμφάνιση. Οι αναρτήσεις είναι πολύ καλά σεταρισμένες, ενδοτικές στην αρχική τους διαδρομή και πιο σφιχτές στη συνέχεια, με αποτέλεσμα αφενός να φιλτράρονται οι ανωμαλίες του δρόμου, αφετέρου να προσφέρουν σαφήνεια και πληροφόρηση όταν ο ρυθμός ανέβει. Ο κινητήρας Kawasaki λειτουργεί πολιτισμένα, εκπέμπει έναν μπάσο και συνάμα ελκυστικό ήχο από την εξάτμισή του και στο δρόμο δε θα δυσκολευτεί να κινηθεί γρήγορα, ακόμη και αν στη μεγάλη και άνετη σέλα του βρεθούν δύο άτομα. Κάτω από αυτή υπάρχει χώρος που αναλογεί περισσότερο σε… μικρό scooter, παρά σε παπί, καθώς η ιαπωνική εταιρεία έχει μεταφέρει το ρεζερβουάρ στη μάσκα, κάτι που αυξάνει σημαντικά την πρακτικότητά του.
Τα φρένα, από την άλλη, στερούνται δύναμης για να μειωθεί άμεσα και δραστικά η ταχύτητα. Η απόδοσή τους δε συνιστά βέβαια πρόβλημα, ενώ σε γλιστερές συνθήκες λειτουργεί προς όφελος του αναβάτη, απλώς θα θέλαμε λίγη περισσότερη ισχύ. Το ZX-130 μπορεί επίσης να κινηθεί με μεγάλη ευκολία και στην κίνηση της πόλης, επειδή είναι ευέλικτο, σταθερό και με θετικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η μεγάλη σχάρα του επιτρέπει τη φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 130
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 11/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/5.500
Βάρος (κιλά): 107
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 130
Τιμή: Από 2.095 ευρώ
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr