Τιμή: 4.095 ευρώ (3.795 ευρώ μετρητοίς)
Όπως και το μικρότερο 250, το GTS 300i Evo ξεχωρίζει κυρίως για τα υψηλά επίπεδα άνεσης και χώρων που προσφέρει. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετικά άνετη και υπάρχει στήριξη για τη μέση και άφθονος χώρος για τα πόδια. Άνετα θα κάτσει και ο συνεπιβάτης, ο οποίος έχει επίσης πλατούλα στήριξης, ενώ και οι δύο θα ικανοποιηθούν από την προστασία που προσφέρει η μεγάλη ζελατίνα από τον αέρα. Κάτω από τη σέλα του GTS, η οποία ανοίγει με ένα κουμπί στο τιμόνι ή με δική της κλειδαριά, θα χωρέσουν ένα full face κράνος (χωρίς αεραγωγούς στην κορυφή) κι ένα μπουφάν ή αρκετά μικροπράγματα. Κάποια ακόμη μικροπράγματα θα χωρέσουν στα ντουλαπάκια στην ποδιά και κάτω από το τιμόνι.
Το υψηλό επίπεδο της άνεσης και των χώρων οφείλεται κυρίως στον όγκο του GTS 300i Evo και στους μικρούς τροχούς, ωστόσο, αυτά τα χαρακτηριστικά δε θα προβληματίσουν στο δρόμο. Το GTS θα κινηθεί με χαρακτηριστική άνεση και ικανοποιητική ευελιξία. Σε αυτό συμβάλλει αποφασιστικά και ο κινητήρας των 264 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 2,5 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ..
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 264
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 24/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,5/5.500
Βάρος (κιλά): 190
Τροχοί (Ε/Π): 110/90-13"/ 130/70-13
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr