Το όνομα CRF μπορεί στην αρχή να ξενίσει, αφού μέχρι σήμερα συνόδευε τον αγωνιστικό στόλο της Honda. Μην μπερδευτείτε όμως. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μοτοσικλέτα αγώνων, αλλά με καθαρόαιμη… χρηστική μοτό. Η επιθετική εμφάνιση μπορεί να δανείζεται μεν κάποια αισθητικά στοιχεία από τα αγωνιστικά δίκυκλα της εταιρείας, αλλά μέχρι εκεί. Το CRF 250L παράγεται σε μία μόνο διχρωμία. Την κλασσική λευκή-κόκκινη φορεσιά της Honda. Λευκή μάσκα, κόκκινη σέλα, κόκκινο φτερό και πλαϊνά πλαστικά στο ψυγείο, λευκά πλαστικά από τη μέση και πίσω. Και λευκά προστατευτικά καλαμιών, στο κτηνώδες, όσο και όμορφο χρυσό ανάποδο πιρούνι των 43 χιλιοστών.
Η ποιότητα κατασκευής είναι η γνωστή υψηλή που μας έχει συνηθίσει η ιαπωνική εταιρεία. Άριστη συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών, προσοχή στη λεπτομέρεια, βαθιά βαφή, εργονομικοί διακόπτες, ψηφιακή οθόνη στα όργανα, τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν περισσεύει. Σύγχρονο design, χωρίς να ξενίζει, με επιθετικές αιχμές σε προβολέα, πλαστικά, και ουρά. Τα ελαστικά με τα μετρίου μήκους τακούνια ξεχωρίζουν από μακριά, και ταξιδεύουν το μυαλό σε περιπετειώδη μονοπάτια. Ο κινητήρας του CBR 250 είναι μικρός, και το ατσάλινο πλαίσιο τον αγκαλιάζει σφιχτά. Από κάτω του, υπάρχει προστατευτική ποδιά που προστατεύει τον κινητήρα στις χωμάτινες εξορμήσεις σας.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr