Ο κινητήρας είναι ο γνωστός Esp (enhanced Smart Power - ενισχυμένη έξυπνη δύναμη). Για αυτόν έχουμε ήδη γράψει πολλά, ενώ μας έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις καθώς τον έχουμε δοκιμάσει, και στο Honda PCX 150. Στο SH η Honda ανακοινώνει διαφορετικές ρυθμίσεις στο μοτέρ, και αυξημένη συμπίεση, ρυθμίσεις που οδηγούν σε μεγαλύτερη ισχύ από ότι στο PCX. Με λίγα λόγια, εδώ έχουμε μια νέα γενιά κινητήρα, ένα σύνολο που φτιάχτηκε με γνώμονα την απλότητα, το μειωμένο βάρος, την ελαχιστοποίηση των τριβών, τα λιγότερα κινούμενα μέρη, την πιο ήσυχη λειτουργία και τη μέγιστη οικονομία. Οι αρετές αυτές επιτυγχάνονται με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών όπως η έδραση του ψυγείου πάνω στον κινητήρα, το σύστημα Idling Stop που συνοδεύεται από το σύστημα εκκίνησης ACG, τον κύλινδρο που δεν βρίσκεται πλέον σε ευθεία γραμμή με τον άξονα του στροφάλου (κύλινδρος offset), κλπ. Η Honda δίνει ως επίσημα νούμερα 15 ίππους και 1,43 κιλά ροπής, νούμερα ιδιαιτέρως ικανοποιητικά. Αυτό που κάνει μεγαλύτερη όμως εντύπωση είναι το επίσημο νούμερο της κατανάλωσης, αφού η Honda μιλάει για 43,8χλμ/lt!
Σίγουρα αυτά τα νούμερα επιτυγχάνονται με την πλέον οικονομική οδήγηση, όμως σημειώστε πως εμείς είχαμε μετρήσει 2,9lt/100χλμ. με οδήγηση-τέρμα γκάζι, για το PCX 150 (χωρίς μάλιστα χρήση του Idling stop), και θα έχετε μια λογική εικόνα για το τι θαύματα μπορεί να καταφέρει ο eSP του SH 150i.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr