Οι διαφορές του SH 150i 2012, από το προηγούμενο είναι τόσο πολλές, και τόσο σημαντικές, ώστε να μπορούμε άνετα να μιλάμε για εκ βάθρων ανασχεδιασμό. Νέο πλαίσιο, νέος κινητήρας, τα πάντα όλα νέα!
- Ολοκαίνουργιο ABS (για 1η φορά) δυο καναλιών, ακόμα ελαφρύτερο από τη μονάδα του SH 300i στα 630 γραμμάρια. Χωρίς CBS.
- Δυο διαφορετικά μοντέλα. Ένα με ABS, κι ένα με CBS (το τελευταίο δεν θα έρθει Ελλάδα).
- Επανασχεδιασμένο, ελαφρύτερο πλαίσιο, με μεγαλύτερο κάδο που χωράει ένα full-face κράνος.
- Νέες 10μπρατσες ελαφρύτερες αλουμινένιες ζάντες, αντί για τις προηγούμενες 5μπρατσες.
- Πέντε θέσεις προφόρτισης, αντί για τρεις προηγουμένως.
- Μικρότερο συνολικό βάρος.
- Ολοκαίνουργιος κινητήρας eSP, με εκπληκτική οικονομία καυσίμου, και μικρότερες τριβές παντού.
- Σύστημα Idling-stop, και ACG, με κατάργηση της συμβατικής μίζας.
- Πλάγιο σταντ (εκτός του κεντρικού) στο βασικό εξοπλισμό.
- Αντικλεπτικό σύστημα στον κεντρικό διακόπτη.
- Κουμπί ανοίγματος σέλας.
- Νέο, πιο σύγχρονο design, με φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια (πλαστικά χωρίς ραφές, logo SH στον… προβολέα, χωμένα 3D logos στα πλαινά πλαστικά, νέο κάλυμμα εξάτμισης.
- Νέα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός, όσο και πίσω.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr