Πιέζοντας δυνατά την αριστερή μανέτα του φρένου, με ανεβασμένο το μονό σταντ, ο eSP έρχεται άμεσα και αθόρυβα στη ζωή. Ανοίγω το γκάζι, και ακολουθώ τους πλοηγούς. Το πρόγραμμα της δοκιμής περιελάμβανε 50 χιλιόμετρα στο κέντρο της Ρώμης, και αρκετά ακόμη στα προάστια. Δυστυχώς το δεύτερο σκέλος δεν έγινε τελικά, λόγω βροχής, όμως είχαμε αρκετές ώρες, και ρεαλιστικές συνθήκες ώστε να διαπιστώσουμε το άριστο αποτέλεσμα που είχε η αναγέννηση του SH.
Έχετε οδηγήσει στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας; Ε, το μποτιλιάρισμα της Ρώμης είναι δέκα φορές χειρότερο. Και ξοδέψαμε τις πρώτες δυο ώρες δοκιμάζοντας την ευελιξία, και τις ικανότητες του SH στις πιο στριμωγμένες αστικές συνθήκες που μπορεί να σκεφτεί ο ανθρώπινος νους. Πώς το είδαμε; Εκπληκτικό! Για αρχή, το ζύγισμα του scooter είναι υποδειγματικό. Η ισορροπία με πολύ χαμηλές ταχύτητες, απαράμιλλη. Ελαχιστοποιούνται σε τεράστιο βαθμό οι φορές που θα χρειαστεί να πατήσετε κάτω. Η ευελιξία είναι επιπέδου παπιού. Τεράστιο κόψιμο τιμονιού, ενώ το SH αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, δίχως προσπάθεια από τον αναβάτη. Η άνεση από τις νέες αναρτήσεις φάνηκε στα χείριστα καλντερίμια της αιώνιας πόλης. Εκεί που με άλλα scooter θα είχα σηκωθεί όρθιος για να μη βγάλω το πρωινό μου, και να σώσω τη μέση μου, το SH έσωσε την κατάσταση. Αμ, η πληροφόρηση από το πλαίσιο και τις αναρτήσεις; Απίστευτη, πραγματικά νιώθεις πως έχεις τον απόλυτο έλεγχο, και αποκλείεται να γλιστρήσεις χωρίς προειδοποίηση. Αποτέλεσμα; Κυνηγάς τον χρόνο, παίρνεις τεράστιες κλίσεις, ελίσσεσαι δαιμονισμένα, περνάς χωρίς δεύτερη σκέψη διαγώνια πάνω από τις γραμμές των τραμ, και γενικά κινείσαι σαν αστικός πύραυλος, εξαφανίζοντας το μποτιλιάρισμα. Και τα φρένα; Κορυφαία δύναμη και πληροφόρηση, κορυφαίο και το ABS, που αφήνει τον τροχό να στριγκλίσει ελάχιστα, πριν αρχίσει να πιάνει. Κι όταν αρχίσει να πιάνει; Νιώθεις ανεπαίσθητα χτυπηματάκια που δεν ενοχλούν στη μανέτα, ενώ το SH συνεχίζει να επιβραδύνει δίχως να κόψει ρυθμό. Δέκα στα δέκα, σε όλες τις καταστάσεις.
Τελική ταχύτητα δεν κατάφερα να δω μέσα στην πόλη, ενώ αρκετές φορές ανέβηκα μέχρι τα 100, και λίγες μέχρι τα 120χλμ/ώρα. Το SH παραμένει σταθερό σαν βράχος σε αυτές τις συνθήκες, και προβλέψιμο όπως πάντα. Σε κάθε φανάρι, το Idling stop σταματάει τον κινητήρα, ενώ με ένα απλό άνοιγμα του γκαζιού το SH εκκινεί άμεσα και εκτοξεύεται μπροστά.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr