Ακόμη κι αν είστε σκληροπυρηνικοί οπαδοί των χειροκίνητων κιβωτίων, δε γίνεται να μην εντυπωσιαστείτε από την αψεγάδιαστη συμπεριφορά του DCT κάθε φορά που επιλέγει την επόμενη ταχύτητα με τη διαδικασία να γίνεται αισθητή μόνο ηχητικά. Απλά, ανοίξτε σταθερά το γκάζι και νιώστε τις σχέσεις να αλλάζουν πραγματικά βελούδινα, στον ίδιο περίπου χρόνο που θα το κάνει και ένας έμπειρος αναβάτης χρησιμοποιώντας επιδέξια το πόδι και το χέρι του.
Εκεί που το DCT κάνει τη διαφορά είναι φυσικά στη συνέπεια, με το αποτέλεσμα να είναι το ίδιο εξαιρετικό κάθε φορά. Σύγκριση δεν υπάρχει ούτε στην ευκολία αφού, αν θέλετε, απλά δεν κάνετε τίποτα με το αριστερό χέρι και πόδι να παραμένουν ξεκούραστα στη θέση τους. Άλλος ένας που θα εκτιμήσει το DCT είναι ο συνεπιβάτης που δεν θα ταρακουνηθεί ποτέ ακόμη και όταν οι αλλαγές πραγματοποιούνται με το γκάζι στο στοπ του.
Στη λειτουργία D και με μικρό άνοιγμα του γκαζιού, το DCT αλλάζει σχέσεις λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. προσπαθώντας να φτάσει όσο πιο γρήγορα μπορεί στην 6η, για οικονομία καυσίμου. Στη λειτουργία S, οι σχέσεις αλλάζουν λίγο πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., ενώ σε υψηλότερες στροφές πραγματοποιούνται και τα κατεβάσματα. Αυτή η λειτουργία έχει και την πιο φυσική αίσθηση για το συνηθισμένο στα χειροκίνητα κιβώτια αναβάτη που θα την προτιμήσει για κίνηση μέσα στην πόλη, αφήνοντας την D για τα ταξίδια. Στην S επίσης το κιβώτιο δεν επιλέγει την 6η ταχύτητα εκτός και αν εξαντλήσετε την 5η.
Τα πράγματα αλλάζουν σημαντικά και στις δύο περιπτώσεις, αν χουφτώσετε το γκάζι. Στην D το όριο αλλαγής μετατοπίζεται στις 6.000 σ.α.λ., ενώ στην S στον κόφτη. Α, ξεχάσαμε και την χειροκίνητη λειτουργία.
Εκεί που το DCT βάζει τους περιορισμούς του, χωρίς αυτό να αποτελεί μειονέκτημα, είναι στο κατέβασμα. Ό,τι και αν επιχειρήσει ο αναβάτης, ακόμη και στη χειροκίνητη λειτουργία, το κιβώτιο θα κάνει αυτό που πρέπει για να διαφυλάξει την ακεραιότητά του. Έτσι, οι αλλαγές πρέπει να πραγματοποιούνται γρήγορα, αλλά όχι με την ταχύτητα που μπορεί να πετύχει κανείς με ένα χειροκίνητο κιβώτιο, κυρίως, γιατί οι ταχύτητες επιλέγονται μία-μία κάθε φορά και εφόσον το επιτρέπει το όριο περιστροφής. Απόλυτα κατανοητό, από τη στιγμή μάλιστα που το Crosstourer προορίζεται για ταξίδια και όχι για πλασαρίσματα στις στροφές και οριακή οδήγηση.
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
Παρουσίαση: Τακάκια SBS για scooter
Piaggio Beverly 400 HPE: Επάξια 1ο στις ταξινομήσεις της κατηγορίας του
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Οι αλλαγές στις μοτοσυκλέτες του MotoGP για το 2027
Piaggio MP3 530: Μπορεί να σε κάνει να παρατήσεις το αυτοκίνητο;
Θα έρχεται και με αυτόματο κιβώτιο το R 1300 GS;
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr